Mielialat ja muut tuntemukset 2

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Paa autotalli järjestykseen!
Katsoin, että siinä täytyy olla PuoliPöhkön autotalli, mutta sitten huomasin, että ylimmällä hyllyllä olevat laudat eivät ole siististi päällekkäin vaan itse asiassa aika paljon limittäin. Eli jonkun muun autotallista täytyy olla kyse.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26883
Taitais jäädä 5S-menetelmässä johonkin kolmostason paikkeille. Työkalut pitäis nimetä, merkata väreillä eikä tunkille ja kengille ole etsitty paikkaa (ei ne nyt lattialla saa olla saatana).
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Taitais jäädä 5S-menetelmässä johonkin kolmostason paikkeille. Työkalut pitäis nimetä, merkata väreillä eikä tunkille ja kengille ole etsitty paikkaa (ei ne nyt lattialla saa olla saatana).
Mä haluaisin hirveesti viis-ässätä henkilökohtaisen työympäristöni. Epäilen vaan, että naamani olis huomattavasti liinimpi sen jälkeen kun samassa tilassa toimivat työkaverit sais asian selville.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26883
Mä haluaisin hirveesti viis-ässätä henkilökohtaisen työympäristöni. Epäilen vaan, että naamani olis huomattavasti liinimpi sen jälkeen kun samassa tilassa toimivat työkaverit sais asian selville.
Kunnon viisässähikipinko merkkaa sotkuiset työkaverit jätekoodivärillä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Semmonen aamu kun herätessä tajuaa miten hyvin ja mallillaan omat asiat on. Siitä hyvä mieli ja kiitollisuus. Siitä kontrastista, josta tämä kiitollisuus taas huoli ja suuttumus: hyvä ystävä rimpuilee ties monetta kertaa huonosta avoliitostaan ja on jälleen evakossa. Henkisesti aivan romuna. Epäsopiva ja omat psyykkiset ongelmansa toisten niskaan kaatava mies hällä. Toinen ystävä erittäin pahassa päihdekoukussa. Nuori erittäin lahjakas nainen ja käynyt tässä viime aikoinakin jos ei ihan kuoleman porteilla niin sitä tuijottelemassa. Relapseja, pitkiä putkia, alkoholiepilepsiaa, sekakäyttöä jne.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Heh, itse unohdin siirtää suodatinosaston paikalleen. Vedet lotisivat pöydälle ja lattialle. Huonosti nukuttu yö tuntuu.
Itse olen kaatanut veden suoraan sinne suodatinsuppiloon (tyhjään) kun oli meininki sinne säiliöön kipata. Toisaalta on purut joskus menneet suppiloon ilman suodatinpussia. Joskus taas ei puruja ollenkaan, sain kuitenkin kuumaa vettä..

Voi tuokin operaatio joskus olla ylivoimaisen vaikea.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Semmonen aamu kun herätessä tajuaa miten hyvin ja mallillaan omat asiat on. Siitä hyvä mieli ja kiitollisuus. Siitä kontrastista, josta tämä kiitollisuus taas huoli ja suuttumus: hyvä ystävä rimpuilee ties monetta kertaa huonosta avoliitostaan ja on jälleen evakossa. Henkisesti aivan romuna. Epäsopiva ja omat psyykkiset ongelmansa toisten niskaan kaatava mies hällä. Toinen ystävä erittäin pahassa päihdekoukussa. Nuori erittäin lahjakas nainen ja käynyt tässä viime aikoinakin jos ei ihan kuoleman porteilla niin sitä tuijottelemassa. Relapseja, pitkiä putkia, alkoholiepilepsiaa, sekakäyttöä jne.
Raaserista ja Estatestako puhut?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kyllä noihin Knoukan vertaamiin juttuihin oma pienen hetken ahdistus on kevyttä kamaa - varsinkin kun itsellä vain haaste positiivisista valinnoista, joskin tulee podettua huonoa omatuntoa tietystä vaikenemisesta pakotetussa tilanteessa. No, rehellinen ja avoin aion olla jatkossakin ja fiksut ihmiset ymmärtävät kyllä jälkeenpäin miten ja miksi on näin väännetty.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Suosikkikassaneiti pakkasi ostokset puolestani pussiin :)
 
Ylös