Ja kaikki jotka on ottanut rokotuksen on toistaiseksi kuolleet. Ja myös ne jotka ei oo ottanu.Eiku se on niin, että noi rokotukset aiheuttaa influenssaepidemioita. Näin mulle on kerrottu kapitalistisessa mediassa.
Minä en rokotetta voi ottaakaan, kun ne on tehty kananmunapohjaan tms. ja olen kananmunalle allerginen. Kerran otin ja se riitti.Onkohan Olkulla nyt se influenssa jota vastaan kukaan ei ottanut kausirokotetta? Vaikuttaa pitävän monta päivää ihan reipasta kuumetta.
Ei kai siinä voi kun lepää, juoda paljon ja napsia pilleriä. Ja muistaa käsidesi kun napsuttelee tänne viestejä, ettei pöpöt leviä.
Niin, paitti Teuhkalle, jolla on pöpöjä vastaan rakennettu lekaharkoista muuri.
Ootko röhkinyt?Lieneekö sikainfluenssaa?
Kukapa ei.Ootko röhkinyt?
Neljä päivää kovaa kuumetta ei kuulosta hyvältä. Ehkä pitäisi mennä lekurille. Lääkkeillä saa kuumeen laskettua, jolloin tulee hiki, sitten lääkkeen vaikutus lakkaa ja kylmää. Viime kevään hometalohouruissa lopetin turhan lääkkeen napsimisen.Minä en rokotetta voi ottaakaan, kun ne on tehty kananmunapohjaan tms. ja olen kananmunalle allerginen. Kerran otin ja se riitti.
On tämä ennenkokemattoman rankka tauti, vaikka se sinänsä on ihan mitätön ja on nolo edes valittaa.
Onneksi koira yrittää 'hoitaa'. Yöllä, kun oli vilutusvaihe ja piti kerätä peitteitä lämmikkeeksi, niin koira pötkähti selän taakse ja jopas se lämmitti mukavasti.
Lieneekö sikainfluenssaa?
ah ihanan levännyt olo. nukkumaan klo 01, koira herättää paskahätäänsä klo 02...
ripulilla kun on, niin veti sitten vielä toiset satsit olkkarin matolle klo 05:n jälkeen, nyt sitten tuntuu rauhoittuneen maha...
silmät sentäs itsellä ristissä.....
Jooh, toisaalta koirille pitää olla pelisäännöt selvät. Kyllä meidänkin rontit tekis tuhojaan jossei niillä olisi tarpeeksi aktiviteettia.
Suunnittelin tekeväni grönholmit tai johnwatsonit ja ajavani tänä vuonna KKWCS:n Jyväskylän skaban. No, enpä sitten ajakaan!
Ruojat!
Heh, Viime vuonna Jyväskylässä oli vain kourallinen osallistujia ja nyt sitten alkaa kiven alta löytyä jotain niiloja, jotka kovin mielellään ajaisivat siellä.Eipähän minunkaan tartte suunnitella Pedro de la Rosan kaltaista jykevää paluuta "kotikisaan".
OIKEAN NIMENI PALJASTAMINEN KIELLETTY!!jotain niiloja,
OIKEAN OSOITTEEN PALJASTAMINEN KIELLETTY!kiven alta löytyä jotain niiloja