Örfil
Guest
Tuota moni siivousalan firma kiittää :ahem:Mulla taas ois mutta en vaan viitti.
Paitsi että Alberthan on melkein FBI:ssa!
Tuota moni siivousalan firma kiittää :ahem:Mulla taas ois mutta en vaan viitti.
Ai siks, kun on lukittujen ovien takana Kilpisjärvellä homovankimielisairaalssa, voi kuvitella olevansa rosvojen sieppaama FBII'n agentti?Paitsi että Alberthan on melkein FBI:ssa!
Ja tässä tapauksessa FB tarkoittaa nimenomaan FaceBookkia. Ekaksi Alpun kaappas FB I.Ai siks, kun on lukittujen ovien takana Kilpisjärvellä homovankimielisairaalssa, voi kuvitella olevansa rosvojen sieppaama FBII'n agentti?
Meillä tuntuu, että lattiatason vähälukuisten toimihenkilöiden yläpuolella on vieläpä ammottava aukko. Ala on sen verran erityislaatuinen, että tuollaiseen ongelmaan ei ole missään nimessä varaa.Suurin osa asioista on paljon helpompi tehdä huonosti kuin hyvin, mutta juuri minkään muun kohdalla tämä ei pidä niin vahvasti paikkaansa kuin tilanteen, jossa pitäisi osata johtaa, hallinnoida, lukea ja opastaa ihmisiä.
Tähän kun heitetään päälle se tosiasia, että monesti johtajaksi pääsemiseen ja siinä pärjäämiseen tarvitaan lähes päinvastaista osaamista, niin soppa on valmis.
Tai sitte seittemää veljestä ja niiden kissaa.Jätkä on pannu Lumikkii ja kaikkia niitä kääpiöitä!
Kävin kuitenkin.Pitäis lähteä juoksemaan, mutta ulkona on 20 astetta pakkasta.:thumbfh::thumbdown:wall:
Mee lenkille! Aivot narikkaan!Tällä hetkellä ei oikein mikään innosta. Työllistyminen olis se mikä piristäisi.
Vain hinttapuli jättää tänään visailematta.Pitikö täällä ilmoitella noilla -hymiöillä? Saako kestorivin laittaa?
Ei kun sitähän mä vain tulin kertomaan, että vain hinttapuli ei veikkaa Kalsarikuningasta! Hopi, hopi, siis!
In Soviet Russia, osasto marches to YOU!Tää on taas näitä päiviä, ku tekis mieli marssia päivystykseen ja sanoa, notta ottakaa mut osastolle pliis, ei jaksais enää.