Mangelo
Well-known member
Pienestä on kiinni, mutta ei kedon kukatkaan ajattele minä päivänä leikkuri tulee, vaan kukkivat.On tää niin käsittämättömän herkkä laji tää elämä, ettei mitään järkeä.
Pienestä on kiinni, mutta ei kedon kukatkaan ajattele minä päivänä leikkuri tulee, vaan kukkivat.On tää niin käsittämättömän herkkä laji tää elämä, ettei mitään järkeä.
Hyvin veikattu, eli härän perssilmään.Pirullisia nuo bussien alaportaat talvella. Kertyy lunta kenkien mukana eikä sula kylmän vedon takia vaan muuttuu paksuksi jääksi. Tullut niissä kompurointeja nähtyä. Jos nyt sellaisesta oli kyse.
Näytti olevan lehdessä juttua tapauksesta. Toivotaan, että surunauhassa pelaavat poijat vaikka voittaisit tänään Mikkelissä.Hyvin veikattu, eli härän perssilmään.
Tattikset myötätunnoista. Kyllä myö tästä selvitään, ajan kanssa. Ennenkin.
No, sehän kävi silleen että herra on viime yön kerinnyt poltergeistina piinata Jukuri-pelaajia. Nukkui siis pois eilettäin ja perustaa täten KKP-sivujaoston pilven reunalle.
Keep on chanting, Lexa
Voihan nyt jo vaikka huono tuuri. Ei tälläista pitäisi sattua, mutta niin vaan sattuu. Sattuu varmaan lähipiiriä ja kavereitakin. Sanat loppuvat. Muistakaa kaveria...No, sehän kävi silleen että herra on viime yön kerinnyt poltergeistina piinata Jukuri-pelaajia. Nukkui siis pois eilettäin ja perustaa täten KKP-sivujaoston pilven reunalle.
Keep on chanting, Lexa
Lienee, mutten olisi linkkiä tai uutista tänne laittanut. Enkä laittanutkaan.Liekö Tsuhnan tapauksessa kyse?
Otin linkin (se siis oli vain linkki, ei lainaus) pois, mutta en mä tuossa nyt välttämättä mitään epäsopivaakaan nähnyt eikä Tsuhnakaan tapauksesta sen suurempaa salaisuutta tehnyt vaan kertoi jotakuinkin sen mikä tuollakin luki.Lienee, mutten olisi linkkiä tai uutista tänne laittanut. Enkä laittanutkaan.
Runollista jopa. Täytyy arvostaa.Pienestä on kiinni, mutta ei kedon kukatkaan ajattele minä päivänä leikkuri tulee, vaan kukkivat.
Näin se menee.Pienestä on kiinni, mutta ei kedon kukatkaan ajattele minä päivänä leikkuri tulee, vaan kukkivat.