Voi itku. Toivotaan parasta.No voi nyt vitun vittu. 17-senttinen kasvain vatsassa tai joitan. Ei tiedetä onko hyvä- vaiko pahanlaatuinen... 6-vuotias poika! Ei helvetti. Ja Mehe, tunnet pojan äidin.
:frown::frown:
Lähipiirissä on ollut pari vastaavaa ja ne on olleet kummatkin hyvälaatuisia. Pidetään peukkuja.Nyt ei hyvä homma lain.
Saaresta puhaltavat synkät tuulet.
Ettei vaan pieru olis?Nyt ei hyvä homma lain.
Saaresta puhaltavat synkät tuulet.
Eräs opiskelutoverini oli 9 päivää kestäneellä saksan matkalla samoissa kamppeissa. Samat sandaalitkin jalassa joka paikassa.Meikäläisen vanha koulureppu oli puolillaan vaatteita kun olin viikon lomareissulla. Sitä ny joka ehtoolle tartte eriväristä iltapukua olla...
Ennenvanhaan koulureput olivatkin tosi suuria.Meikäläisen vanha koulureppu oli puolillaan vaatteita kun olin viikon lomareissulla. Sitä ny joka ehtoolle tartte eriväristä iltapukua olla...
Nopeuden lisäksi vähentää pelkoa, että tavarat menevät eri osoitteeseen kuin matkaaja. Tuliaisten tuontia kyllä rajoittaa, tai no voihan sitä hankkia viimeisillä roposilla lentokentältä kallista. Ai miten niin sitä voi ostaa muitakin kuin nestemäisiä tuliaisia... :eek!:Ei sitä yleensä alle viikon lomamatkalle viitsi ottaa muuta kuin käsimatkatavarat.
Mun matkalaukussa harvoin menee tavaraa jonka menettäminen vituttaisi.Nopeuden lisäksi vähentää pelkoa, että tavarat menevät eri osoitteeseen kuin matkaaja. Tuliaisten tuontia kyllä rajoittaa, tai no voihan sitä hankkia viimeisillä roposilla lentokentältä kallista. Ai miten niin sitä voi ostaa muitakin kuin nestemäisiä tuliaisia... :eek!:
Oon molemmilla nyyjoorkin reissuilla joutunu molemmissa päissä tulliin vähäisten matkatavaroitten takia. Kysyneet ensimmäisenä "unohditko laukkusi?"Nopeuden lisäksi vähentää pelkoa, että tavarat menevät eri osoitteeseen kuin matkaaja. Tuliaisten tuontia kyllä rajoittaa, tai no voihan sitä hankkia viimeisillä roposilla lentokentältä kallista. Ai miten niin sitä voi ostaa muitakin kuin nestemäisiä tuliaisia... :eek!:
Aika monesti ulkomaan lomareissuilta kotiuduttaessa ei ole tullut mieleenkään tuoda tuliaisiksi mitään nestemäistä. Ei ole jostain syystä tehnyt mieli.Nopeuden lisäksi vähentää pelkoa, että tavarat menevät eri osoitteeseen kuin matkaaja. Tuliaisten tuontia kyllä rajoittaa, tai no voihan sitä hankkia viimeisillä roposilla lentokentältä kallista. Ai miten niin sitä voi ostaa muitakin kuin nestemäisiä tuliaisia... :eek!:
Onpas nättejä. Viepäs ne nyt takaisin paikoilleen.Mä oon tuonut aina vuori-ilmaa tietenkin sekä vettä Atlannin.
Korjasin pilkkuvirheen.Nyt on saatava vittu, kaljaa ja pitsaa.