Albert Oil
Hippi ja juntti
Ei, kyllä mä otin sen ihan itse. Syy oli kyllä sama.Liikunnanopettaja antoi tennismailan käteen, että pikku-Albert osuisi edes kerran palloon?
Ei, kyllä mä otin sen ihan itse. Syy oli kyllä sama.Liikunnanopettaja antoi tennismailan käteen, että pikku-Albert osuisi edes kerran palloon?
Ne tyypit jotka jämäkästi ilmoittavat viidenkympin perinteisen räkäposkihiihdon olevan ainoa penkkiurheilulaji jota viitsii seurata, koska "muut lajit on sellasta hosumista ja kohkaamista", olisivat haltioissaan maratonviestistä. Tai viidenkympin kävelyviestistä. Siihen perään vielä kiimainen krikettiottelu niin olympialaisten päätöspäivä olisi täydellinen.Tässä osuu muuten kaveri arvaamattaan ihan ytimeen. Vähänkö hieno olis 4 x 42,195km viesti. Päätöspäivän spektaakkeli. Veret seisauttava kahdeksan tunnin näytös.
Ne tyypit jotka jämäkästi ilmoittavat viidenkympin perinteisen räkäposkihiihdon olevan ainoa penkkiurheilulaji jota viitsii seurata, koska "muut lajit on sellasta hosumista ja kohkaamista", olisivat haltioissaan maratonviestistä. Tai viidenkympin kävelyviestistä. Siihen perään vielä kiimainen krikettiottelu niin olympialaisten päätöspäivä olisi täydellinen.
Krikettivehkeet jaettais yleisölle ja sitte kaivettais se suosikkikohde sieltä maratoonareiden joukosta. Osuuko vai ei. Kuka voittais?En kuulu tyyppeihin mutta mitä draaman kaarta noihin saataisiin ladattua?
Jospa sinä juoksitkin 110 metrin sähköaidat aikaan 13.69 osuen jokaiseen aitaan.Itsehän juoksin äsken 110 metrin aidat aikaan 13.69. Tuli hyvä mieli siitä.
Olisihan se kiva katsoa kisaa jossa Kenian ja Etiopian välisen loppukirikamppailun jälkeen saataisiin odottaa 30 minuuttia ennen kuin pronssimitalisti saapuu maaliin.Tässä osuu muuten kaveri arvaamattaan ihan ytimeen. Vähänkö hieno olis 4 x 42,195km viesti. Päätöspäivän spektaakkeli. Veret seisauttava kahdeksan tunnin näytös. Funtsaa jos tuo menisi loppukiriin...
Kannatan!!!
Onneton houkka olisit voinut nimetä pelin myös PENIKSEKSI.Ei, kyllä mä otin sen ihan itse. Syy oli kyllä sama.
Pitkänmatkan estejuoksu voisi myös olla. Esim. 42.295km. Ja taklaaminen ja painiminen sallittua kilpailijoiden eliminoimiseksi.Tässä osuu muuten kaveri arvaamattaan ihan ytimeen. Vähänkö hieno olis 4 x 42,195km viesti. Päätöspäivän spektaakkeli. Veret seisauttava kahdeksan tunnin näytös. Funtsaa jos tuo menisi loppukiriin...
Kannatan!!!
Tapahtuisiko tässäkin sitä että ankkuriosuuden viestinviejä ei saa viestikapulaa kiinni ennen vaihtorajaa, jolloin joukkue diskvalifioidaan?Tässä osuu muuten kaveri arvaamattaan ihan ytimeen. Vähänkö hieno olis 4 x 42,195km viesti. Päätöspäivän spektaakkeli. Veret seisauttava kahdeksan tunnin näytös. Funtsaa jos tuo menisi loppukiriin...
Kannatan!!!
Oishan näitä kaikenlaisia. Esim. Seiväspituushyppy olisi myös erittäin jännä uusi yleisurheilulaji.Pitkänmatkan estejuoksu voisi myös olla. Esim. 42.295km. Ja taklaaminen ja painiminen sallittua kilpailijoiden eliminoimiseksi.
Märkäpukumaraton ja tai ihan vaan kääntäis triathlonin lajit toiste päin. Viimeisenä uitaisiin. Voi olla sukeltajilla hommia.Oishan näitä kaikenlaisia. Esim. Seiväspituushyppy olisi myös erittäin jännä uusi yleisurheilulaji.
*fapfapfap*Märkäpukumaraton
Ajattele jos sillä olis vielä puhevika...Nyt rupes vituttamaan Jamie Oliverin englanninenglanti.
Aattele jos se puhuis ruotsia!Ajattele jos sillä olis vielä puhevika...
No rupes Ramseyn Cordonki mölisemään.:thumbfh:Ajattele jos sillä olis vielä puhevika...
Siinäpä muuten kohtuullisen vittumainen ihminen. Siis ainakin kundin televisiopersoona.No rupes Ramseyn Cordonki mölisemään.:thumbfh:
Olinkin jo unohtanut teidän ulkomaanmatkan. Miltäs se näyttää?Työmotivaatio on ihan niinku "sattuneesta syytä" melko miinuksella.