kouvotsvoni
Banjottu
Tekis mieli.
Viime aikaisten kokemusten perusteella vois suositella pikaista lääkärikäyntiä.Hikee pukkaa
Tunnin sessio, ei paha :frank:
Kiitos ajatuksesta. Eiköhän F-Secure suojaa. :wink:Taitaa olla Olgalla oikein influenssa eikä vain tavallinen vilustuminen. Jos ei olis tartuntavaraa, lähettäisin tsemppihalit :frank:
Olin kuntopyörän päällä heti aamusta.Viime aikaisten kokemusten perusteella vois suositella pikaista lääkärikäyntiä.
Ei ollut kipua, eikä puutumusta. Lähinnä epämukava olo. Sitten tuli vasemman solisluun alapuolelle olotila, jota vois lähinnä kuvailla ilmavaivaiseksi.Oliko muuten rinnassa kipua ja puutuiko vasen käsi? Vai muita ns. Perusoireita sydäriin?
Minulla oli myös epämukava olo, hartianseutu jumissa ja päätä särki. Närästysoireita. Ihmeellinen leukaperien kipu. Lenkillä ei pystynyt juoksemaan kuin vähän matkaa, kun jo piti hidastaa tai pysähtyä. Kipu ei ollut todellakaan kova. Meninkin lääkäriin hakemaan antibioottikuuria, kun oli samalla flunssa. Paiskasivat ambulanssiin. Ai niin, potenssiongelmat oli yksi oire. Nyt onkin hyvä syy muhinoida alvariinsaEi ollut kipua, eikä puutumusta. Lähinnä epämukava olo. Sitten tuli vasemman solisluun alapuolelle olotila, jota vois lähinnä kuvailla ilmavaivaiseksi.
Asteikolla 1-10 kipu oli pahimmillaankin luokkaa 3-4.
Notkuit siis Forumilla koko päivän?Saisinko ottaa uusiksi viimeiset 12 tuntia? Haaskasin koko päivän yrittämällä jotakin mikä ei onnistunut (koska en ottanut kunnolla selvää ohjeista), ja saatoinpa siinä ohessa nolata itseni muutaman tärkeähkön ihmisen silmissä.
Ei hätää, ei me huomattu mitään.saatoinpa siinä ohessa nolata itseni muutaman tärkeähkön ihmisen silmissä.
Kuulostaa osittain ihan kuin omalta päivältäni. Tosin itse lähinnä tyytyväinen, että se on kohta ohi.Saisinko ottaa uusiksi viimeiset 12 tuntia? Haaskasin koko päivän yrittämällä jotakin mikä ei onnistunut (koska en ottanut kunnolla selvää ohjeista), ja saatoinpa siinä ohessa nolata itseni muutaman tärkeähkön ihmisen silmissä.
Huh! Eihän mulla sitten hätää ole.Ei hätää, ei me huomattu mitään.
Veikkaan että johtais vain ongelmien siirtymiseen tiistaille.Voiskohan maanantait poistaa kalentereista? Ketään ei varmasti haittaisi.
Napalmia vaan syyllisten sekaan.Masentaa, kun mulla on niin huono avatari, etten löydä omia postauksianikaan enää.