Mielialat ja muut tuntemukset 2

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Otin pienet tumut eilen. Ihan hyvä olo nyt, vaikka unet olikin yöllä vähän levottomia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Viime aikaisten kokemusten perusteella vois suositella pikaista lääkärikäyntiä.
Olin kuntopyörän päällä heti aamusta.

Oliko muuten rinnassa kipua ja puutuiko vasen käsi? Vai muita ns. Perusoireita sydäriin?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Oliko muuten rinnassa kipua ja puutuiko vasen käsi? Vai muita ns. Perusoireita sydäriin?
Ei ollut kipua, eikä puutumusta. Lähinnä epämukava olo. Sitten tuli vasemman solisluun alapuolelle olotila, jota vois lähinnä kuvailla ilmavaivaiseksi.

Asteikolla 1-10 kipu oli pahimmillaankin luokkaa 3-4.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Ei ollut kipua, eikä puutumusta. Lähinnä epämukava olo. Sitten tuli vasemman solisluun alapuolelle olotila, jota vois lähinnä kuvailla ilmavaivaiseksi.

Asteikolla 1-10 kipu oli pahimmillaankin luokkaa 3-4.
Minulla oli myös epämukava olo, hartianseutu jumissa ja päätä särki. Närästysoireita. Ihmeellinen leukaperien kipu. Lenkillä ei pystynyt juoksemaan kuin vähän matkaa, kun jo piti hidastaa tai pysähtyä. Kipu ei ollut todellakaan kova. Meninkin lääkäriin hakemaan antibioottikuuria, kun oli samalla flunssa. Paiskasivat ambulanssiin. Ai niin, potenssiongelmat oli yksi oire. Nyt onkin hyvä syy muhinoida alvariinsa :)
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mulla taas ei ollut mitään sellaista, jonka olisin noteraannut aiemmin. Jälkeenpäin ajatellen hengästy aiempaa helpommin, mutta laitoin kehnon kunnon piikkiin.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Saisinko ottaa uusiksi viimeiset 12 tuntia? Haaskasin koko päivän yrittämällä jotakin mikä ei onnistunut (koska en ottanut kunnolla selvää ohjeista), ja saatoinpa siinä ohessa nolata itseni muutaman tärkeähkön ihmisen silmissä.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Saisinko ottaa uusiksi viimeiset 12 tuntia? Haaskasin koko päivän yrittämällä jotakin mikä ei onnistunut (koska en ottanut kunnolla selvää ohjeista), ja saatoinpa siinä ohessa nolata itseni muutaman tärkeähkön ihmisen silmissä.
Kuulostaa osittain ihan kuin omalta päivältäni. Tosin itse lähinnä tyytyväinen, että se on kohta ohi.

Voiskohan maanantait poistaa kalentereista? Ketään ei varmasti haittaisi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Masentaa, kun mulla on niin huono avatari, etten löydä omia postauksianikaan enää.
 
Ylös