Ehkä sä oletkin mennyt taas Areenalle.Masentaa, kun mulla on niin huono avatari, etten löydä omia postauksianikaan enää.
Ehkä sä oletkin mennyt taas Areenalle.Masentaa, kun mulla on niin huono avatari, etten löydä omia postauksianikaan enää.
Komp.Tuntuu, ettei oikein mikään innosta eikä sitten toisaalta saa mitään aikaankaan. Tai tuntunut jo jonkin aikaa.
Ohhoh, olipa napakasti lohkaistu.Ehkä sä oletkin mennyt taas Areenalle.
Ohhoh, olipa napakasti lohkaistu.
Komp.
Tämä kyllä. Ollut. Vahvana jo kolmisen viikkoa. Kuuluu toisaalta ehkä vähän luonteeseenkin.Tuntuu, ettei oikein mikään innosta eikä sitten toisaalta saa mitään aikaankaan. Tai tuntunut jo jonkin aikaa.
komp. Pitäis käydä lenkillä ja sitten siivota. Mutta paljon ennemmin vaikkapa sukupuolibussisin kännissä. Mikähän siinäkin sitten on.Mua taas innostaisi kaikki muut paitsi ne asiat mitä pitäisi tehdä. Ei saa edes sillä motivoitua itseään tekemään pakollisia asioita, että niiden valmistumisen jälkeen pääsisi tekemään niitä kivempia. Normiolotila tämäkin.
Ameriikkalaisessa uutislähetyksessä ainakinDomppari bongattu! Lisää piakkoin muualla somessa.
Usein sanotaan että paha saa palkkansa, mutta aika kovat seuraamukset nyt sokerisirottimesta vallan.Jaahas. Pieni summaus:
- Viikonloppuna alkanut vatsan oireilu, johti maanantain sairaslomaan
- Mennyt ohitse mutta tilalle tullut karheutta kurkun tienoille ja tukkoista nenää ja raskasta aivomassaa
- Parsempi puolisko jo kuumeinen ja nuhainen ja täysin voimaton
- Parempi puolisko joutuu ilmeisesti uudemman kerran sydänaplaatioon, koska lisälyönnit palanneet. Lisäksi kantakalvonsa on tulehtunut, nilkkansa nyrjähtänyt, vatsa oireilee ja vielä toistaiseksi diagnosoimaton reumakin hiipii sisään.
- Eilen saimme kuulla, että parsemman puoliskon töitilanne vaikuttaisi olevan heikkenemässä tässä keväällä - tulevaisuus ei olekaan enää niin selvä kuin tähän saakka
Paljon jouduttiin asioita ainakin nyt ensisijaisesti mielen perukoilla laittamaan holdiin ja kattomaan nyt ainakin tämä kevät ensin, että mihin suuntaan tuulet puhaltavat. Epävarmat asiat vituttaa.
Kaikenlaista sitä.
Positiivisena puolena:
- Sisko tulee kyläilemään torstai-iltana tänne ja lähtee vasta sunnuntaina poies. Otetaan laajemman kaavan mukaan viinaa. Perjantai mulla onkin vapaa.
- Pääsiäisenä pohjoiseen rakkaiden sukulaisten luokse.