OoPee
Nuori ikäisekseen
KiitosHyvää syntymäpäivää.
KiitosHyvää syntymäpäivää.
Eipä midi.Kiitos
Moottorisahalla kun vetää pääsee toivottuun lopputulokseen ennen pitkää.Down the road, not across the street.
Menossa oluttuopposelle?Moottorisahalla kun vetää pääsee toivottuun lopputulokseen ennen pitkää.
Olisinkin.Menossa oluttuopposelle?
Kiitos ja ilman muuta kannattaa. Kyllähän noistakin vuosista sentään aika paljon jäi käteen, runsaasti kokemusta niin hyvässä kuin pahassakin ja selvyys siitä, millaisiin tehtäviin mun jatkossakin kannattaa panostaa. Virnistelyn lisäksi voin taputella itseäni olkapäälle sen johdosta, että onnistuin keplottelemaan itseni parilla taktisesti hyvin ajoitetulla siirrolla pois ulkoistuslistalta ja lopulta vielä takaisin niihin duuneihin, jotka mua oikeasti kiinnostaa. Well done! :ahem:Ja Oopeelle onnea, kannattaa virnistellä!
Aina jos rupee tympii joku homma niin lupaa julkisesti tehdä jotain noloa, jos vain saat sen tympeyden loppumaan.Kiitos ja ilman muuta kannattaa. Kyllähän noistakin vuosista sentään aika paljon jäi käteen, runsaasti kokemusta niin hyvässä kuin pahassakin ja selvyys siitä, millaisiin tehtäviin mun jatkossakin kannattaa panostaa. Virnistelyn lisäksi voin taputella itseäni olkapäälle sen johdosta, että onnistuin keplottelemaan itseni parilla taktisesti hyvin ajoitetulla siirrolla pois ulkoistuslistalta ja lopulta vielä takaisin niihin duuneihin, jotka mua oikeasti kiinnostaa. Well done! :ahem:
Juuh, oon IT-BitchAina jos rupee tympii joku homma niin lupaa julkisesti tehdä jotain noloa, jos vain saat sen tympeyden loppumaan.
Toimii aina!
En oo varma puhutaanko samasta asiasta, mutta viittasin käytäväjuoksuun.Juuh, oon IT-Bitch
Mutta tässätapauksessahan toi oikeastaan kyllä meni niin, että mä olin jo lopettamassa se tympeyttä ihan sillä, että sanon itteni irti, se ei kai vielä oo kauheen noloa. Se, että annoin lopulta puhua itteni ympäri (ja hyvä niin), onkin taas ihan toinen juttu.
Puhutaan.En oo varma puhutaanko samasta asiasta, mutta viittasin käytäväjuoksuun.
\o/ no sitten et ole höyrähtänyt vielä kuten eräät.Puhutaan.
Tarkoitatko Erästä Foorumilaista?\o/ no sitten et ole höyrähtänyt vielä kuten eräät.
Kuka niin on tehnyt?Tarkoitatko Erästä Foorumilaista?
Siis sitä, joka vertasi toista foorumilaista koulupommittajaan?
Soot varmaan niin tasanen.