PuoliPöhkö
Well-known member
Ajattele asian valoisia puolia.Hevonvitunsaatana taas kaikki. Antennikin vissiin vinossa tai jotain.
Ajattele asian valoisia puolia.Hevonvitunsaatana taas kaikki. Antennikin vissiin vinossa tai jotain.
Tossa mallissa on se huono puoli, että jos tulee ylhäältä vaikka kivi päähän, niin toi anustappi porautuu melko selkeesti lakuaiseen.Ragelle vois ostaa kimpassa lahjaksi sitten, kun on todettu fyysisesti terveeksi, niin tuollaisen saksalaismallisen kypärän.
Olis aika kuuli KWG-karttikisoissa!:ahem:
Toisaalta - kuten usein käy - pöydältä pudotessaan kypärä jää mukavasti törröttämään motoristikahvilan laminaattiin, eikä tule naarmuja pottaan :ahem:Tossa mallissa on se huono puoli, että jos tulee ylhäältä vaikka kivi päähän, niin toi anustappi porautuu melko selkeesti lakuaiseen.
Sun pitäis käydä vaikuttajallaAivan ihanaa hommaa kaivaa vanupuikoilla vaikkua korvista. Ei varmaan sais. Tai ei varmaan sais työntää niin syvälle. Mutta mä olen kapinallinen ja silleen. JA mitä paghaa siiiinö on vaikka bähän lian syvöle röö röö röö röö
Takavuosina oli muotia käydä sellaisella korvakynttiläpoppanaisella.Sun pitäis käydä vaikuttajalla
Joitakin vuosia sitten esim. Turengissa oli rintarinnan peräti 3:kolme korvakynttilähoitoja antavaa liikettä. Oli pakko oikein hieraista silmiään epäuskoisna. En tiedä nykytilannetta.Takavuosina oli muotia käydä sellaisella korvakynttiläpoppanaisella.
Liekö vaikut kaikki putsattu ja piti keksiä uutta hommaa?En tiedä nykytilannetta.
Ei. Mä olisin seksikkäämpi ja sheikkaisin enemmän persettä ja saisin privaehdotuksia. Juuri huomasin muuten saaneeni yhden ehdotuksen forumin seksinnälkäiseltä siiveltä. Vastasin siihen ytimekkäästi.Jaaha, nyt selvis kenen kakkonen. Mehe tyttöilee hammaslekuriroolissa. Valkoiseen takkiin pukeutuu ja pöytälampun kääntää näppäimistön päälle, kun nimimerkki vaihtuu. "Viiiiielä isommalle."