Mielialat ja muut tuntemukset 2

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Sue_me:n postauksen loppu on jostain syystä jäänyt tyhjäksi, joten täydennetään sitä hieman:





 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ragelle vois ostaa kimpassa lahjaksi sitten, kun on todettu fyysisesti terveeksi, niin tuollaisen saksalaismallisen kypärän.



Olis aika kuuli KWG-karttikisoissa!:ahem:
Tossa mallissa on se huono puoli, että jos tulee ylhäältä vaikka kivi päähän, niin toi anustappi porautuu melko selkeesti lakuaiseen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aivan ihanaa hommaa kaivaa vanupuikoilla vaikkua korvista. Ei varmaan sais. Tai ei varmaan sais työntää niin syvälle. Mutta mä olen kapinallinen ja silleen. JA mitä paghaa siiiinö on vaikka bähän lian syvöle röö röö röö röö
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kuten burbista näkee, kyseinen metodi on täysin vaaraton.
 

Örfil

Guest
Tossa mallissa on se huono puoli, että jos tulee ylhäältä vaikka kivi päähän, niin toi anustappi porautuu melko selkeesti lakuaiseen.
Toisaalta - kuten usein käy - pöydältä pudotessaan kypärä jää mukavasti törröttämään motoristikahvilan laminaattiin, eikä tule naarmuja pottaan :ahem:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Aivan ihanaa hommaa kaivaa vanupuikoilla vaikkua korvista. Ei varmaan sais. Tai ei varmaan sais työntää niin syvälle. Mutta mä olen kapinallinen ja silleen. JA mitä paghaa siiiinö on vaikka bähän lian syvöle röö röö röö röö
Sun pitäis käydä vaikuttajalla

 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Helkkari!
Dents-karkkia syödessä napsahati hammas poikki!:mad:
Taitaa olla nastahammas enää vaihtoehto:thumbfh:
 

Örfil

Guest
Sun pitäis käydä vaikuttajalla
Takavuosina oli muotia käydä sellaisella korvakynttiläpoppanaisella.

Faija kävi ja kehui, olin itsekin aikeissa mennä mutta pelkäsin että se poppanainen pudottaa kuumaa steariinia tms. korvaan ja jänistin :eek:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Jaaha, nyt selvis kenen kakkonen. Mehe tyttöilee hammaslekuriroolissa. Valkoiseen takkiin pukeutuu ja pöytälampun kääntää näppäimistön päälle, kun nimimerkki vaihtuu. "Viiiiielä isommalle."
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jaaha, nyt selvis kenen kakkonen. Mehe tyttöilee hammaslekuriroolissa. Valkoiseen takkiin pukeutuu ja pöytälampun kääntää näppäimistön päälle, kun nimimerkki vaihtuu. "Viiiiielä isommalle."
Ei. Mä olisin seksikkäämpi ja sheikkaisin enemmän persettä ja saisin privaehdotuksia. Juuri huomasin muuten saaneeni yhden ehdotuksen forumin seksinnälkäiseltä siiveltä. Vastasin siihen ytimekkäästi.
 
Ylös