Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Ei juuri nyt.
Sori, ei mulla oo vitosta just nyt.Juuri huomasin muuten saaneeni yhden ehdotuksen forumin seksinnälkäiseltä siiveltä. Vastasin siihen ytimekkäästi.
Minen kyllä koskaan maksais kakkosesta vitosta :nope:Sori, ei mulla oo vitosta just nyt.
Sähän olet luvannut ainoastaan keskustella asiasta, ei sun ole niitä pakko siirtää.Vituttaa ja väsyttää lähteä iltapäivällä jotain vakuutuksia tarkistamaan pankkiin.
Perskeles kun menin lupaamaan lainansaanti huumassa
Omat vakuutukset olleet Tapiolassa vaimikäsenykyäänon jo ajalta ennen Albertin syntymää, ei jaksais siirrellä niitä mihinkään
Mä olen syntymästäin asti ollut Tapiolan asiakas ja minutkin pankkitäti yhytti Pohjolan vakuutustädin juttusille (vaikka epäilin ettei säästöä tulisi) joka lopulta myönsi, ettei mun kannata vaihtaa vakuuttajaa. Mainitsin jotain ähäkutista.Muija meinas että tytär ottaa hänen lailla vakuutuksen Tapiolasta autoon.
Antoi periksi kun tyttö näytti paljonko on halvempaa OoPee-Pohjolassa.
Se onkin ai'e mun.Mene saareen siitä kiukuttelemasta. Tuijottelet Kekkosta niin ei vituta kauan.
Ei vituta enää: n. 250 e :eek!: putos yhteensä auton liikenne- & kaskovakuutus vuosihinnaltaanVituttaa ja väsyttää lähteä iltapäivällä jotain vakuutuksia tarkistamaan pankkiin.
Tarjoan vitosen!Sen arvoa ei voi rahalla mitata :ahem:
http://www.hs.fi/tiede/Aids+muutti+kokonaisten+sukupolvien+suhdetta+seksiin/a1400127464596Aids muutti kokonaisten sukupolvien suhdetta seksiin