Itse vasta kummastelin mihinkä ovat hävinneet kaikki PV:t ja Monkeyt. No sitten niitä näkynytkin pärisemässä siellä ja täällä. Tytöt ajaa edelleenkin skoottereilla.Eikö mopopoikailu oo sou laas siiison? Täällä ainakin kyseisillä jampoilla on paljolti muut vermeet. Traktori, mopoauto, mönkijä ja haarukkatrukki on ainaki bongattu.
Nää on niitä nahkatakki/-liivimopoilijoita.Eikö mopopoikailu oo sou laas siiison? Täällä ainakin kyseisillä jampoilla on paljolti muut vermeet. Traktori, mopoauto, mönkijä ja haarukkatrukki on ainaki bongattu.
Mulle käy aika usein noin.:thumbfh: Ainoa minkä jälkikäteen muistanut oli tuo Nissen polkka.Harmittaa tuotavasti kun en muista sitä mainiota sanamuunnosta jonka keksin juuri ennen nukahtamista, piehtaroidessani itsesäälissä ja omissa eritteissäni.
Varmaan teitäkin harmittaa.
HA HA! :| HA HA! :| HAAAA-HA! HA-HA! :|Massa pihalla - Pissa mahalla
Alpun kisastudiossahan nää toteutuu aina ihan samoilla hetkillä.Massa pihalla - Pissa mahalla
Siitä mä tuon keksinkin.Alpun kisastudiossahan nää toteutuu aina ihan samoilla hetkillä.
Kunhan et kuse Päijänteen selälle, on kaikki melkolailla jees.Oli muuten mahtavata pissata Monacon aika-ajokisastudiossa Zervukan mahalle. Aijai.
Onneksi nyt on paremmin.Joskus osuu eteen niitä hetkiä milloin tajuaa hengenlähdön olevan pienten asioiden varassa, viime yö oli omalla kohdalla sellainen.
Tänään aurinko paistaa jo moneltakin kantilta....
Litimärkien sähkölaitteiden kanssa samassa tilassa oleminen saa kyllä adrenaliinin virtaamaan kivasti, etenkin kun vettä suihkuaa kokoajan lisää...Onneksi nyt on paremmin.