Mielialat ja muut tuntemukset 2

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ukkonen teki eilen vähän tuhojaan.... kaikki ok nyt kuitenkin :)
 

Örfil

Guest
Vastaava kokemus (ilman vettä) oli kun tutkailin kanien tekemiä tuhoja nykyisen vaimoni, silloisen tyttöystäväni kotona tv:n ja stereoitten osalta.
Pyllistelin tv-tason takana ja nappasin kiinni teeveen johdosta, onneksi oikealla kädellä ja sain suoraan 240 volttia räpylään. Kanit oli syöneet johdon kuoren rikki ja hämärässä en huomannut sitä.

Piuha irtosi onneksi heti kädestä, mutta oli huono olo koko illan. Oli se sellainen tärsky.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Joo lujaa se lyä sitten jos lyö. Meillä onneksi ei tuota sattunut, selvittiin säikähdyksellä....
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Tunnistan tuntemattomat tutuiksi ja tutut tuntemattomiksi. Vastatunnistelijat luulevat minun olevan iloinen silloin kun olen hermostunut ja hermostunut silloin kun iloinen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Pyöräilin eilen 5000 kilometriä verryttelyksi. Ei oikein kulkenut, matkavauhti oli vain sellaista 85-95 km/h keskinopeudeltaan. No, toivottavasti La Pazin TaikaJim- kisassa sitten kulkee.
Mutta villi hetki koitti kun saavuin illalla leiripaikkaan uituani iltapalaksi Gotlannin ympäri. Siellä oli kuvankaunis muija, joka myös oli kilpaillut Lausannen Batman-skabassa! Hetken juteltuamme mentiin telttaan ja keskusteltiin koko yö triathlonista! Sain monta kullanarvoista vinkkiä. Hieno kokemus kaikenkakkiaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pyöräilin eilen 5000 kilometriä verryttelyksi. Ei oikein kulkenut, matkavauhti oli vain sellaista 85-95 km/h keskinopeudeltaan. No, toivottavasti La Pazin TaikaJim- kisassa sitten kulkee.
Mutta villi hetki koitti kun saavuin illalla leiripaikkaan uituani iltapalaksi Gotlannin ympäri. Siellä oli kuvankaunis muija, joka myös oli kilpaillut Lausannen Batman-skabassa! Hetken juteltuamme mentiin telttaan ja keskusteltiin koko yö triathlonista! Sain monta kullanarvoista vinkkiä. Hieno kokemus kaikenkakkiaan.
:D:D

Touchê!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Varsin jännittynyt. Uusia businessnäkymiä tiedossa. Huomenna vähän turpahuulta aiheesta.

Mahdolliset skenaariot:
1. Teen itsestäni pellen
2. Teen itselleni jokusen satasen lisätienestiä
3. Teen itsestäni miljonäärin
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Siltä varalta, että tuo kolmosvaihtoehto konkretisoituu, totean, että olen aina pitänyt Domincia erittäin hienona ihmisenä ja itse asiassa parhaana ystävänäni.
 
Ylös