Mielialat ja muut tuntemukset 2

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
No nyt loppu lysti, kun vilkasin tonne alareunaan niin täällähän on Albert ja Jjusban paikalla.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Onpas lystiä yrittää neuvotella lomista paremman puoliskon kanssa.

Jos esimies on sanonut, että lomat pidetään heinäkuussa, niin sitten ne varmaan pidetään heinäkuussa. Nyt on kuitenkin mun vika, kun parempi puolisko ei saa lomiaan heinäkuulle, koska ne oli viime vuonna heinäkuussa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Onpas lystiä yrittää neuvotella lomista paremman puoliskon kanssa.

Jos esimies on sanonut, että lomat pidetään heinäkuussa, niin sitten ne varmaan pidetään heinäkuussa. Nyt on kuitenkin mun vika, kun parempi puolisko ei saa lomiaan heinäkuulle, koska ne oli viime vuonna heinäkuussa.
:D (anteeksi ei saisi nauraa)

edit. eikös se olisi "oikeaa lomaa" kun saat ola ihan omissa oloissasi? ;)
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Oli kyllä helppoa järjestää lomat kun oltiin vaimon kanssa samassa firmassa töissä... Saas nähdä miten se sujuu jatkossa. Tosin tällä menolla meillä on molemmilla täydet lomat vasta 2014.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Loma, mikä se on? :doubtful:

Meillä meni sikäli hyvin, että kesätyöni menee vain viikon verran päällekäin miehekkeen lomien kanssa. Elokuun loppuun ja syyskuun alkuun jää siis vapaata yhteistä aikaa.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
:D (anteeksi ei saisi nauraa)

edit. eikös se olisi "oikeaa lomaa" kun saat ola ihan omissa oloissasi? ;)
Mä en myönnä mitään. Viime vuonna meni ihan ok, kun oli viikko omaa lomaa ja kaks viikkoa yhteistä.

Tällaista ratkaisua ei nyt ollut tarjolla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onpas lystiä yrittää neuvotella lomista paremman puoliskon kanssa.

Jos esimies on sanonut, että lomat pidetään heinäkuussa, niin sitten ne varmaan pidetään heinäkuussa. Nyt on kuitenkin mun vika, kun parempi puolisko ei saa lomiaan heinäkuulle, koska ne oli viime vuonna heinäkuussa.
Eikös se ole toisaalta ihan positiivista, että kumppani haluaa loman samaan aikaan sinun kanssasi... vai haluaako se sen heinäkuussa vain sen heinäkuun takia?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Oppiskohan jo, oisko tää viimein foorti ? Huollosta soittelivat, pyöränlaakerit menneet, kustannus 350€.

No onhan tuolla jo ikää 4v ja 120t km ajettu.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mä luulen, että se oman miehen morkkaaminen on jokaiseen naiseen sisäänrakennettu ominaisuus, ihan niinkuin Fordin laakerit. Molemmista asioista on sen verran kokemuksia, että ne asiat eivät miksikään muutu. Fordilla ei muuten ole pakko ajaa, mutta ilman naista on hankalampi olla kyllä vallan lain.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13750
Itse olen jo vuosia ottanut kesäloman kahdessa osassa. Toinen (3vk) aina heinäkuussa keskikesän takia, ja toinen (2vk) samaan aikaan naisen kanssa. tänä vuonna se menee tuonne elo-syyskuun vaihteeseen. Ja tällä alalla on 5 viikon kesälomat, ei haittaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Itse olen jo vuosia ottanut kesäloman kahdessa osassa. Toinen (3vk) aina heinäkuussa keskikesän takia, ja toinen (2vk) samaan aikaan naisen kanssa. tänä vuonna se menee tuonne elo-syyskuun vaihteeseen. Ja tällä alalla on 5 viikon kesälomat, ei haittaa.
Kyllä sitä kelpaa! :ahem:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Syyllinen löytyi tänään, talossa asuva sukulaismies oli ollut muuttamassa ja kyseessä olivat olleet hänen palkkaamansa muuttomiehet.
Asia kunnossa, ei tarvi itse maksaa onneksi :thumbup:

Kuorma-auton takaosa repi Porschen kyljen - katso kuva

Kääntyneen kuorma-auton takapuskuri jätti syvät haavat Porsche Carreraan Käskynhaltijantien ja Liukumäentien valo-ohjatussa risteyksessä perjantai-iltapäivänä Helsingin Oulunkylässä.

Kuorma-auto kääntyi Käskynhaltijantieltä Liukumäentielle. Viereisellä kaistalla Käskynhaltijantietä pitkin ajanut Porsche sai siipeensä, kun kuorma-auton perä leikkasi reilusti kaistaviivan yli.

- Takapuskuri repi Porschen kylkeä pitkältä matkalta ja auto pyörähti törmäyksen voimasta poikittain keskelle tietä, tapahtumat vähän matkan päästä havainnut silminnäkijä kertoo.

Kuorma-autonkuljettaja ei huomannut onnettomuutta, vaan jatkoi matkaa. Viisitoista minuuttia myöhemmin paikalle tullutta poliisipartiota vastassa oli silminnäkijän mukaan varsin tuohduksissa ollut Porschen omistaja.

- Tunteet näyttivät käyvän melko kuumina.

Ahtaasta risteyksestä isolla kuorma-autolla epäonnisesti luovinut kuljettaja löytyi silminnäkijän mukaan lopulta läheiseltä teollisuusalueelta.

Mikko Vesa, Vartti

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/kuorma-auton_takaosa_repi_porschen_kyljen-katso_kuva/?ref=tf_iOKboksi_news_p1
Tuli toi Follon tapaus mieleen yo. uutisesta. Lieneekö ollut sama kuski kyseessä. :eek:
 
Ylös