FO110K
Banned
joo päivitin vaan sen oman postaukseni
joo päivitin vaan sen oman postaukseni
Joo ymmärsin, toisen käyttäjän postauksia onkin aika vaikee editoida, ellei oo fasistisikamoderaattori :frank:joo päivitin vaan sen oman postaukseni
(anteeksi ei saisi nauraa)Onpas lystiä yrittää neuvotella lomista paremman puoliskon kanssa.
Jos esimies on sanonut, että lomat pidetään heinäkuussa, niin sitten ne varmaan pidetään heinäkuussa. Nyt on kuitenkin mun vika, kun parempi puolisko ei saa lomiaan heinäkuulle, koska ne oli viime vuonna heinäkuussa.
Mä en myönnä mitään. Viime vuonna meni ihan ok, kun oli viikko omaa lomaa ja kaks viikkoa yhteistä.(anteeksi ei saisi nauraa)
edit. eikös se olisi "oikeaa lomaa" kun saat ola ihan omissa oloissasi?
Eikös se ole toisaalta ihan positiivista, että kumppani haluaa loman samaan aikaan sinun kanssasi... vai haluaako se sen heinäkuussa vain sen heinäkuun takia?Onpas lystiä yrittää neuvotella lomista paremman puoliskon kanssa.
Jos esimies on sanonut, että lomat pidetään heinäkuussa, niin sitten ne varmaan pidetään heinäkuussa. Nyt on kuitenkin mun vika, kun parempi puolisko ei saa lomiaan heinäkuulle, koska ne oli viime vuonna heinäkuussa.
Ju use on positiivista. Se taas ei että muista johtuvista syistä syytellään omaa miestäEikös se ole toisaalta ihan positiivista, että kumppani haluaa loman samaan aikaan sinun kanssasi...
Se on siinä sopivasti paikalla morkattavaksi. :wink:Ju use on positiivista. Se taas ei että muista johtuvista syistä syytellään omaa miestä
Kyllä sitä kelpaa! :ahem:Itse olen jo vuosia ottanut kesäloman kahdessa osassa. Toinen (3vk) aina heinäkuussa keskikesän takia, ja toinen (2vk) samaan aikaan naisen kanssa. tänä vuonna se menee tuonne elo-syyskuun vaihteeseen. Ja tällä alalla on 5 viikon kesälomat, ei haittaa.
Syyllinen löytyi tänään, talossa asuva sukulaismies oli ollut muuttamassa ja kyseessä olivat olleet hänen palkkaamansa muuttomiehet.
Asia kunnossa, ei tarvi itse maksaa onneksi :thumbup:
Tuli toi Follon tapaus mieleen yo. uutisesta. Lieneekö ollut sama kuski kyseessä.Kuorma-auton takaosa repi Porschen kyljen - katso kuva
Kääntyneen kuorma-auton takapuskuri jätti syvät haavat Porsche Carreraan Käskynhaltijantien ja Liukumäentien valo-ohjatussa risteyksessä perjantai-iltapäivänä Helsingin Oulunkylässä.
Kuorma-auto kääntyi Käskynhaltijantieltä Liukumäentielle. Viereisellä kaistalla Käskynhaltijantietä pitkin ajanut Porsche sai siipeensä, kun kuorma-auton perä leikkasi reilusti kaistaviivan yli.
- Takapuskuri repi Porschen kylkeä pitkältä matkalta ja auto pyörähti törmäyksen voimasta poikittain keskelle tietä, tapahtumat vähän matkan päästä havainnut silminnäkijä kertoo.
Kuorma-autonkuljettaja ei huomannut onnettomuutta, vaan jatkoi matkaa. Viisitoista minuuttia myöhemmin paikalle tullutta poliisipartiota vastassa oli silminnäkijän mukaan varsin tuohduksissa ollut Porschen omistaja.
- Tunteet näyttivät käyvän melko kuumina.
Ahtaasta risteyksestä isolla kuorma-autolla epäonnisesti luovinut kuljettaja löytyi silminnäkijän mukaan lopulta läheiseltä teollisuusalueelta.
Mikko Vesa, Vartti
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/kuorma-auton_takaosa_repi_porschen_kyljen-katso_kuva/?ref=tf_iOKboksi_news_p1
Joo sama kävi mullakin mielessäTuli toi Follon tapaus mieleen yo. uutisesta. Lieneekö ollut sama kuski kyseessä.