Mielialat ja muut tuntemukset 2

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
YT:t ohi. Esimies meni jälleen vaihtoon. Seuraava esimies (joka on nimeämättä) on parin vuoden sisään jo neljäs moinen.

Äärimmäisen mielenkiintoista on yrittää tsempata itteään tässä mihinkään.
Väistin luodin ottamalla tiiminvetovastuun sekä muitakin vastuita lisättiin, mutta vältin esimiesroolin. Tulossa myös pieni kuukausittainen lisäkorvaus näistä vastuunlisäyksistä.

Saattaa olla että perjantaina nostan tässä karmeassa taloustilanteessa vähän kuppia!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Reilu kolme vuotta sitte oli yhden tytön kans sellanen viikonlopun romanssi. Se sit lopahti siihen kun lähin maalle siihen aikaan koko kesäksi ja olin muutenkin vaiheissa tai jotain. Tyhmyyttäni feidasin sen homman. No nyt se tyttö on tullu mieleen aika paljo ja uniin ja jotenki oudosti mä sitä ikävöin. Mitähän tässä tekis? Tippuisko kuuma kivi päähän jos oottelis vaan?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kannattaa odotella. Ihan just tulee pimpottamaan ovikelloa, kuten kaikki nekin tytöt mun ovikelloa (joka ei toimi) joita ikävöin päivin ja öin.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Reilu kolme vuotta sitte oli yhden tytön kans sellanen viikonlopun romanssi. Se sit lopahti siihen kun lähin maalle siihen aikaan koko kesäksi ja olin muutenkin vaiheissa tai jotain. Tyhmyyttäni feidasin sen homman. No nyt se tyttö on tullu mieleen aika paljo ja uniin ja jotenki oudosti mä sitä ikävöin. Mitähän tässä tekis? Tippuisko kuuma kivi päähän jos oottelis vaan?
Ei kun aktiivisuutta peliin :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Reilu kolme vuotta sitte oli yhden tytön kans sellanen viikonlopun romanssi. Se sit lopahti siihen kun lähin maalle siihen aikaan koko kesäksi ja olin muutenkin vaiheissa tai jotain. Tyhmyyttäni feidasin sen homman. No nyt se tyttö on tullu mieleen aika paljo ja uniin ja jotenki oudosti mä sitä ikävöin. Mitähän tässä tekis? Tippuisko kuuma kivi päähän jos oottelis vaan?
http://www.youtube.com/watch?v=t_prDvr7-WM
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Sopivassa yöjallussa mulle ei saisi tyrkyttää LATLia, menee kohta ihan mombasaksi.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Reilu kolme vuotta sitte oli yhden tytön kans sellanen viikonlopun romanssi. Se sit lopahti siihen kun lähin maalle siihen aikaan koko kesäksi ja olin muutenkin vaiheissa tai jotain. Tyhmyyttäni feidasin sen homman. No nyt se tyttö on tullu mieleen aika paljo ja uniin ja jotenki oudosti mä sitä ikävöin. Mitähän tässä tekis? Tippuisko kuuma kivi päähän jos oottelis vaan?
Sillai on aika kumma juttu, että enämpi tuppaa harmittamaan jälkeenpäin kaikenlaiset asiat mite ei tehnyt kuin ne joita teki.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OK, OK, vihjailu ymmärretty.
Tuon biisin kohta "eihän elämä paljoa antanut" osuu joka kerta jonnekin burbin sisusten tummiin syövereihin jossa rutatun ja vettyneen pahvilaatikon sisältä löytyy pieni tulitikkuaski jonne on kätketty semmonen poronpaskan näköinen kikkare. Se on mun sielu.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Lasse Lehtinen tais joskus sanoa, että sivistys on sitä mikä jää jäljelle, kun kaiken turhan tiedon on unohtanut. Mun sivistykseen kuuluu mm. tämän kappaleen kertosäe.
 
Ylös