Mielialat ja muut tuntemukset 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
YT:t ohi. Esimies meni jälleen vaihtoon. Seuraava esimies (joka on nimeämättä) on parin vuoden sisään jo neljäs moinen.

Äärimmäisen mielenkiintoista on yrittää tsempata itteään tässä mihinkään.

Väistin luodin ottamalla tiiminvetovastuun sekä muitakin vastuita lisättiin, mutta vältin esimiesroolin. Tulossa myös pieni kuukausittainen lisäkorvaus näistä vastuunlisäyksistä.

Saattaa olla että perjantaina nostan tässä karmeassa taloustilanteessa vähän kuppia!

Reilu kolme vuotta sitte oli yhden tytön kans sellanen viikonlopun romanssi. Se sit lopahti siihen kun lähin maalle siihen aikaan koko kesäksi ja olin muutenkin vaiheissa tai jotain. Tyhmyyttäni feidasin sen homman. No nyt se tyttö on tullu mieleen aika paljo ja uniin ja jotenki oudosti mä sitä ikävöin. Mitähän tässä tekis? Tippuisko kuuma kivi päähän jos oottelis vaan?

Kannattaa odotella. Ihan just tulee pimpottamaan ovikelloa, kuten kaikki nekin tytöt mun ovikelloa (joka ei toimi) joita ikävöin päivin ja öin.

Reilu kolme vuotta sitte oli yhden tytön kans sellanen viikonlopun romanssi. Se sit lopahti siihen kun lähin maalle siihen aikaan koko kesäksi ja olin muutenkin vaiheissa tai jotain. Tyhmyyttäni feidasin sen homman. No nyt se tyttö on tullu mieleen aika paljo ja uniin ja jotenki oudosti mä sitä ikävöin. Mitähän tässä tekis? Tippuisko kuuma kivi päähän jos oottelis vaan?

Ei kun aktiivisuutta peliin :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=t_prDvr7-WM

Sopivassa yöjallussa mulle ei saisi tyrkyttää LATLia, menee kohta ihan mombasaksi.

Sillai on aika kumma juttu, että enämpi tuppaa harmittamaan jälkeenpäin kaikenlaiset asiat mite ei tehnyt kuin ne joita teki.

Lasse Lehtinen tais joskus sanoa, että sivistys on sitä mikä jää jäljelle, kun kaiken turhan tiedon on unohtanut. Mun sivistykseen kuuluu mm. tämän kappaleen kertosäe.