Mielialat ja muut tuntemukset 2

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tai se eka tyhmä kysymyshän niiltä on aina, että onko johdot kiinni. Et silleen. Silti pelottaa koska PÄTKÄHTÄÄ!
Ota modeemi ja kaapeli mukaan ja piipahda welhon aspassa, ne testaa sen siinä samalla ja yleensä läkäisevät uuden kaapelin ja7tai haarottimen maksutta, jotta ongelmasta pääsee eroon, joskus vaihtavat modeemin varmuuden vuoksi.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Ota modeemi ja kaapeli mukaan ja piipahda welhon aspassa, ne testaa sen siinä samalla ja yleensä läkäisevät uuden kaapelin ja7tai haarottimen maksutta, jotta ongelmasta pääsee eroon, joskus vaihtavat modeemin varmuuden vuoksi.

Kop.

Itsellä alkanut myös netti takkuamaan (tein verrokkisurffailun mokkulalla, pirtin kaikilla läppäreillä) ja ajattelin viedä modeemini vaihdettavaksi. Meillä nurkilla ISP vaihtaa ihan testaamatta. Mahtavatko maksaa ostettaessa kymppiä mokomista muovilodjuista...?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Apea. Mulla ois ollut "Palkanalennus, veronkorotus, sakinhivutus"- toikkiin paljon kärkeää kerrottavaa mutta ei sitten. Kyynel.
 

Örfil

Guest
Apea. Mulla ois ollut "Palkanalennus, veronkorotus, sakinhivutus"- toikkiin paljon kärkeää kerrottavaa mutta ei sitten. Kyynel.
Se on nyt kielletty keskustelunaihe. Yhdelle roskakuskille tuli laskuhumalassa siitä pahat vibat :ahem:
Odotas hetki vielä, niin se katoaa bittitaivaaseen ;)
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Erottiin tyttöystävänkans ennen joulua, ei meidän suhde vain toimi etänä, ku tonen muutti kauas opiskeleen, itte jäi etelä-pohjanmaalle töihin.
Yhdes päätettiin, hyvinä ystävinä silti pysytään, ja hauskaa on eronki jälkeen ollu, eipä niin vaikia ero, vähä haikia olo oli aluuksi, mutta parispäiväs seki jäi pois.
Mut juttu luistaa aiva niinku ennenki oikeestaan.
 

Örfil

Guest
Minun puolestani palkanalennustoikin väärin- ja ristiinymmärrykset ovat omalta osaltani nyt mennyttä kauraa.

Seuraava jarna, kiitos :thumbup:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Yhdes päätettiin, hyvinä ystävinä silti pysytään, ja hauskaa on eronki jälkeen ollu, eipä niin vaikia ero, vähä haikia olo oli aluuksi, mutta parispäiväs seki jäi pois.
Noo... Ei sillä tytöllä varmaan niin haikea olo ole kauaa; löytää varmasti paljon uutta miesseuraa viihdyttämään opiskelupaikkakunnalla :ahem:.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
En oo varma. Olin tulkinnut erään oikein nätin puolitutun blondin signaalit kiinnostuksen merkeiksi ja päätin sitten juuri sattuneissa uuden vuoden pippaloissa kokeilla ns. kepillä jäätä. Näytti siltä että olin tehnyt oikeita tulkintoja, mutta tämä päättikin sitten leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja "läpimurto" jäi toistaiseksi saavuttamatta. Kiitos kuitenkin saalistusleikin nyt on koko juttu jäänyt hampaankoloon ja toivoisin saavani tähän jonkinlaista ratkaisua kun alkaa jo itseäni välillä epäilyttää oliko se oikeasti sitä vaikean leikkimistä vai ei kuitenkaan. Haluan vaan pois epävarmuudesta.

Saatana. Loppuis vaan jo loma niin sais noi koulunhommat ykkösvaivaksi.
 
Ylös