Mielialat ja muut tuntemukset 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan jees. Sain eilen, tai oikeastaan ja toissapäivänä illalla vahvistuksen, että vaihdan firman sisällä duunista toiseen, mikä taas tarkoittaa sitä, että vältän kätevästi tulevan ulkoistusoperaation ja näinollen musta ei tulekaan 51% iibeeämmäläistä :thumbup:
Tuota kannattaa jo juhlia :alppu:

Itävaltalaisten juutuuppari-linkkien katsomisen jälkeen olen ollut ihan lamaantunut. Joku sentään toimii, kun kävin eilen 6 kertaa ripulskajalla.

Väsynyt. Nukkumaan. Jospa aamulla auki jätetty matopurkki tuottaisi jotain viihdykettä.

Sain puhuttua asioita oman suoran esimiehen kanssa läpi ja sain tilannettani ehkä hieman "vähemmän epämukavaksi".

Mutta muuten on sellainen jackpot odottamassa työmaalla maanantaina, että oksat pois.

Nimim. Huutoa, uhkailua, kiristystä ja vittuilua tiedossa. Mutta kenelle? Varmaan minulle.

Sain puhuttua asioita oman suoran esimiehen kanssa läpi ja sain tilannettani ehkä hieman "vähemmän epämukavaksi".

Mutta muuten on sellainen jackpot odottamassa työmaalla maanantaina, että oksat pois.

Nimim. Huutoa, uhkailua, kiristystä ja vittuilua tiedossa. Mutta kenelle? Varmaan minulle.

Bingo huudettu!

On tämä selvinpäin olo kyllä sellaista, että tulee ainakin illalla mentyä aikaisin maate.

Vituttaa. Rankasti. Totaalinen jäätyminen tilanteessa jossa pitäisi toimia. Ja sitten kun tilanne on mennyt ohi, niin keksii kaikkea mitä ois voinu tehdä. Tilaa vahvistaa se, että tapahtui jo TOISTAMISEEN tällä viikolla, ja kertaa n tämän vuoden puolella... :thumbfh:

Vituttaa. Rankasti. Totaalinen jäätyminen tilanteessa jossa pitäisi toimia. Ja sitten kun tilanne on mennyt ohi, niin keksii kaikkea mitä ois voinu tehdä. Tilaa vahvistaa se, että tapahtui jo TOISTAMISEEN tällä viikolla, ja kertaa n tämän vuoden puolella... :thumbfh:
Nasia tulee ja menee, turha murehtia menetettyjä.

Rohkeutta.

Viimeksi muokattu:

No mutta voit lohduttaa itseäsi sillä tiedolla että sitten kun saat itseäsi niskasta kiinni ja toimit niin tilanne on täysin väärä.