Mietelmiä lihavuudesta

azly

Well-known member
Ok, hauska huomata että poistetun viestini näinkin voi tulkita - olettaen siis että herjasi viittasi kirjoitukseeni? Poistitko muuten tuotokseni omasta aloitteestasi, vai oliko Forumin raamattukerho aloitteellinen?

No tuon ajatuksen minäkin mietelmässäni toin ilmi. Kukkahattumodejen ajatuksenkulkua ei selvästikään voi ennakoida.
No nyt mua kiinnostaisi tietää, mitä siinä oikein luki.

haju

Banned
No nyt mua kiinnostaisi tietää, mitä siinä oikein luki.
No ei todellakaan mitään kovin ihmeellistä. Etenkin jos rinnastaa tuon kirjoituksen siihen nöyhtään, mitä täällä vapaassa päivästä toiseen tuotetaan. Ymmärrän poiston tekijää, jos postauksessa lainattu hahmo itse vaati sensurointia - poistopyyntöä en kylläkään jaksa ymmärtää. Lainatun hahmon oma tyyli on sellainen, että ehkä kevyeksi provoksi tulkittavan postauksen jälkeen hänen maailmansa ei pitäisi edes vähäisessäkään määrin horjua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lihavuus on myös osin geneettistä. Se ei toki tarkoita, että on väistämättä lihava. Mutta toisilta hoikkana pysyminen vaatii huomattavasti parempaa ruokavaliota ja enempi liikuntaa kuin toisilta. Ei ole reiluu se. Kuten ei mikään muukaan.
Näinhän se on. Itsellä taitaa olla tuo geeni ja saa kyllä tehdä töitä sen eteen ettei turpoa.:mad:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Semmonen urbaani legenda on, että läskit ihmiset ois ihan vitun sympaattisia.

Kai ne on, ku ei niillä oo saatana muuta.

T: Tuleva läski.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kerran tapasin läskin naisen. Sillä oli pienet tissit. En tiennyt että on mahdollista. Olin pettynyt.