Mietelmiä lihavuudesta

Makkonen

Guest
Italian pikkukaupunki maksaa laihduttajille

Italialainen pikkukaupunki alkaa maksaa asukkailleen palkkiota laihduttamisesta. Varallon kaupungin kassasta kilahtaa 50 euroa miehille neljän ja naisille kolmen kilon pudottamisesta.

Ja mikä parasta, edessä häämöttää 200 euron lisäpalkkio. Sen saa, jos pystyy pitämään pudottamansa kilot poissa viiden kuukauden ajan.

Laihdutuspalkkiosta ilmoitti pormestari Gianluca Buonanno. Hän myönsi kantavansa itsekin kuutta liikakiloa.

Italian väestöstä 35 prosenttia on ylipainoisia. Saapasmaan perinteisesti terveellinen ruokavalio on osin vaihtunut suolaiseen pikaruokaan.

Kaleva.fi

Aivan oivallinen kannustusmenetelmä. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toinen hyvä kannustusmenetelmä on lukea elinikäennuste nykyisellä ruokavaliolla sitkutellessa.:eek:

Estate

Well-known member
Olen tässä miettinyt, että jos tyytyisi vain tähän ~62 kiloon, kun tähän tuntui pysähtyvän. En tiedä, onko tarmoa tämän pahemmin asiaan panostaa.

Knoukka

Well-known member
S.A sanoi:
Olen tässä miettinyt, että jos tyytyisi vain tähän ~62 kiloon, kun tähän tuntui pysähtyvän. En tiedä, onko tarmoa tämän pahemmin asiaan panostaa.
Vähän kerrallaan, vaikkapa kilo viikossa: ensin tavoitteeksi 65 kiloa, sitten 70 jne. Kyllä se siitä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Knoukkari sanoi:
Vähän kerrallaan, vaikkapa kilo viikossa: ensin tavoitteeksi 65 kiloa, sitten 70 jne. Kyllä se siitä.
Ja sitten kertarykäyksellä useita kiloja pois :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Moe Szyslak sanoi:
Toinen hyvä kannustusmenetelmä on lukea elinikäennuste nykyisellä ruokavaliolla sitkutellessa.:eek:
Nojaa. Eipä silleen kiinnosta itseäni ainakaan.
Tuonne Italiaan vois muuttaa. Oisin jo aika rikas. :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
S.A sanoi:
Kyllä mun mielestä kannattais 80 kiloa laittaa tavotteeksi eikä tyytyä 62 kiloon!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Kaks kuukautta syony pelkkia katkarapuja. Viis kilsaa alle 18 minuuttia ja ottaa eteen jatkuvasti. Painoa pudonnut 4 kiloa.

Doubtful

Banned
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kyllä mun mielestä kannattais 80 kiloa laittaa tavotteeksi eikä tyytyä 62 kiloon!
Näin on, kyllä miehen noin 80kg tulee painaa, muutenhan on ihan kynäniska :D Tosin fättinä sitä ei kannata kerryttää ;)

Estate

Well-known member
Doubtful sanoi:
Näin on, kyllä miehen noin 80kg tulee painaa, muutenhan on ihan kynäniska :D Tosin fättinä sitä ei kannata kerryttää ;)
Mua ei suoraan sanoen hirveästi liikuta, kuinka paljon miehen tulee painaa. :rolleyes:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
Olisi ollut kiinnostavaa kuulla naiselle jotkin mitat. ;)
Sun painosi on hyvin sopiva. Kun on nähnyt jotain 50-kiloisia sipsuttelijoita (ja pahimmillaan 185-senttisellä varrella), niin ne on aivan kamalia. Hirvittää vieläkin, vaikka aikaa on kulunut jo varmaan 9 vuotta siitäkin tapaamisesta. Sillä oli muuten kukkahattu ja kesämekko silloin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vellu sanoi:
Sun painosi on hyvin sopiva. Kun on nähnyt jotain 50-kiloisia sipsuttelijoita (ja pahimmillaan 185-senttisellä varrella), niin ne on aivan kamalia. Hirvittää vieläkin, vaikka aikaa on kulunut jo varmaan 9 vuotta siitäkin tapaamisesta. Sillä oli muuten kukkahattu ja kesämekko silloin.
Niin, luut tuntuvat turhan vahvalti lihojen läpi? Muutenkin hieman "rikkoutuvan" oloinen??