Mietelmiä lihavuudesta

jenan

Kääkkä
Dominic sanoi:
Eikai tuosta tarvitsekaan mitään pudottaa, kunhan kattelee sen verran, ettei se siitä paljoa nouse. TAI JOS NOUSEEKIN; NIIN SITTENHÄN TISSITKIN ISONEE; JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Tai sitten reidet ja takapuoli kasvaa ja rinnat näyttää vaan suhteessa pienemmiltä -.-

JOC

tavallinen virtanen
kouvotsvoni sanoi:
Iso peppu voittaa lättänän:ahem:
Mutta kukaan ei halua sellasia vitun levähtäneitä muijia, että jos valita noista täytyy....

Thunder

Vihan aiheuttaja
kouvotsvoni sanoi:
Iso peppu voittaa lättänän:ahem:
Mutta ongelmaksi voi koitua se, että yrittää takaapäin työntyä mutta vehkeen pituus ei yllä vakoon asti ollenkaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Thunder sanoi:
Mutta ongelmaksi voi koitua se, että yrittää takaapäin työntyä mutta vehkeen pituus ei yllä vakoon asti ollenkaan.
Levähtäneellä muijilla onkin sitten varmasti isokyrpäiset miehet ja luuperseillä pikkumunaiset (JOC).

Örfil

Guest
Mun nuorimmaisella on Touretten syndrooma ja ainoa mielihyvä mitä hän kokee, on syöminen. Ja paino on sen mukaan, ollaan me juteltu asiasta mutta minkäs teet: voinko kieltää pojalta ainoan ilon aiheen elämästä? Onko hyviä neuvoja?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Mun nuorimmaisella on Touretten syndrooma ja ainoa mielihyvä mitä hän kokee, on syöminen. Ja paino on sen mukaan, ollaan me juteltu asiasta mutta minkäs teet: voinko kieltää pojalta ainoan ilon aiheen elämästä? Onko hyviä neuvoja?
Tollanen onkin vaikeempi tilannne, kun pohjalla on jokin sairaus tai vastaava. Uskon, että lekuri ois ainoa pätevä antamaan tohon vastauksia.
Itse en kieltäisi, ainakaan kovin rankasti, tuollaisessa tilanteessa jos se tosiaan on yksi elämän harvoista nautinnoista.

Örfil

Guest
Läskiys ei ole aina niin yksioikoinen asia. Se ei välttämättä ole valinta vaan seuraus.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
webster sanoi:
Oprahissa oli pari viikkoa sitten lääkäri, joka kertoi faktoja laihdutuksesta. Laihduttaessa tulisi kuluttaa päivää kohti sata kaloria enemmän kuin ottaa kaloreita vastaan. Tämä siis pitkässä juoksussa.
Eiköhän jos pitkiä juoksulenkkejä tekee, niin niitä kaloreita mene huomattavastikin yli tuon sadan verrattuna syötyihin kaloreihin? Miksi tuo sääntö pätisi vain pitkillä juoksumatkoilla painoa pudottaessa? Eikös tuo sata kaloria päde vähän kaikenlaiseen laihdutukseen, eikä vain pitkiin juoksulenkkeihin perustuvissa laihdutuskuureissa?

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eiköhän jos pitkiä juoksulenkkejä tekee, niin niitä kaloreita mene huomattavastikin yli tuon sadan verrattuna syötyihin kaloreihin? Miksi tuo sääntö pätisi vain pitkillä juoksumatkoilla painoa pudottaessa? Eikös tuo sata kaloria päde vähän kaikenlaiseen laihdutukseen, eikä vain pitkiin juoksulenkkeihin perustuvissa laihdutuskuureissa?
Busted. Rautalangasta vääntämisesi osoittaa, että olet hyvinkin ymmärtänyt tuon websterin käyttämän vääräoppisen anglismin tarkoituksen. Haluat vain tuoda sen käytön moitinnan viattomasti esiin esittämällä ymmärtämätöntä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
No shit, Sherlock?

PekPoy sanoi:
Busted. Rautalangasta vääntämisesi osoittaa, että olet hyvinkin ymmärtänyt tuon websterin käyttämän vääräoppisen anglismin tarkoituksen. Haluat vain tuoda sen käytön moitinnan viattomasti esiin esittämällä ymmärtämätöntä.
Totta vitussa mä ymmärrän mitä tuo sanonta tarkoittaa.
En esitä ymmärtämätöntä. Olin ironinen ts. harrastin ironiaa.

En olettanut, että ironia olisi yhtä vaikea laji ymmärtää kuin sarkasmi.

Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Runar ja Kyllikki sanoi:
Totta vitussa mä ymmärrän mitä tuo sanonta tarkoittaa.
En esitä ymmärtämätöntä. Olin ironinen ts. harrastin ironiaa.

En olettanut, että ironia olisi yhtä vaikea laji ymmärtää kuin sarkasmi.
Right back at ya. Yritin viestiä otsikkoon piilottamallani hymiöllä Jason Voorhees -henkistä postausta, kuitenkin ilmeisesti epäonnistuin.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Kolmessa kuukaudessa 7 kiloa pois. :ahem:
Tosin tuo 7 kiloa oli tullutkin sitten niinä edeltävinä neljänä kuukautena, joten nyt ollaan viime vuoden lukemissa. Huomattavasti köykäisempi olo näin. :thumbup:

Estate

Well-known member
Pitäisiköhän jo lakata katsomasta, mitä syön, ja palata normaaliin? Elää kuin SIKA!
Asettamaani tavoitepainoon olisi vielä ~5 kg matkaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Pitäisiköhän jo lakata katsomasta, mitä syön, ja palata normaaliin? Elää kuin SIKA!
Asettamaani tavoitepainoon olisi vielä ~5 kg matkaa.
Matkaa mitataan kilometreissä eikä kilogrammoissa.

Eli sulla on tavoitepainoon matkaa 5 km.:eek: