Mitä oon tota sun prosessia "seurannut sivusta", niin eikös sulla oo mennyt sillai, että oot pudottanut ensin hurjan nopeasti tosi paljon, ja sitten tullut takaisin? Onks siinä tullut jotain väsymystä muuttuneeseen raskaampaan elämäntapaan, minkä takia painon pitäminen samassa on vaikeaa? Tuota painon pudottamista nopeasti ei vissiin suositella juuri tuon takia, että se saattaa herkästi tulla takaisin, mikä ei ole terveydelle hyväksi. Ehkä tuossa kannattaisi lähteä sen verran rauhallisemmin liikkeelle, että jaksaa ylläpitää samaa rytmiä?
Itse pudotin sen kymmenen kiloa, jotta pääsin tohon ns. optimipainoon. Nyt olen pystynyt pitämään about samassa pari vuotta. Tosin.. mun liikunnan harrastus on lisääntynyt koko ajan ja ruokailutottumukset entisestään menneet terveellisempään suuntaan. Silti paino pysynyt samana. Toki tuo selittyy osittain lihasmassan (heh) kasvulla, mutta varmaan kuvastaa sitäkin, että jos olisinkin sen 10kg pudotuksen jälkeen vähän hellittänyt treenaamista (ja sortunut pizzoihin ja kebabeihin enämpi), niin ehkä se ois tullu takas?