Mihin amattiliittoon kuulut?

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Nih?

  • Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL

    Äänet: 2 3,0%
  • Palvelualojen ammattiliitto PAM

    Äänet: 4 6,0%
  • Metallityöväen Liitto

    Äänet: 1 1,5%
  • Tehy

    Äänet: 1 1,5%
  • Toimihenkilöunioni TU

    Äänet: 3 4,5%
  • Opetusalan Ammattijärjestö OAJ

    Äänet: 1 1,5%
  • Rakennusliitto

    Äänet: 2 3,0%
  • Tekniikan Akateemisten Liitto TEK

    Äänet: 9 13,4%
  • Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty

    Äänet: 1 1,5%
  • Uusi Insinööriliitto

    Äänet: 2 3,0%
  • Pardia

    Äänet: 1 1,5%
  • Joku muu

    Äänet: 14 20,9%
  • En kuulu ammattiliittoon

    Äänet: 26 38,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    67

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ammattiliitto on etujärjestö, joka ajaa oman jäsenistönsä etuja. Joskus jopa niin sinnikäästi, että pitkällä tähtäimellä lyhyen aikavälin saavutukset kääntyvät itseään vastaan ja saattavat olla kokonaisuutta ajatellen maan etujen vastaisia. Lisäksi ko. järjestöjen johtajilla on joskus ihan selvästi oma linjansa verrattuna jäsenistönsä kantaan (eikä siihen voi juurikaan vaikuttaa). Nämä asiat tekee ammattiliitoista minusta hiukan vastenmielisiä. En väitä, etteikö liitoista olisi ollut tai olisi hyötyä...
Politiikassa tai kvartaalitalouden johtajistolla ei onneksi ole moista pahuutta ikinä mielessä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Politiikassa tai kvartaalitalouden johtajistolla ei onneksi ole moista pahuutta ikinä mielessä.
En ole myöskään minkään puolueen jäsen saatikka, njotta olisin kvartaalitalouden johtajia. ;)

Kuka tässä nyt väittää taas kerran ja mitä? :D Itse olen kertonut oman näkemykseni...se, eikä jps:n tai joidenkin muidenkaan näkemys ei tunnu kuitenkaan kelpaavan. Hirveää tuputtamista (arveluttavin perusteluin) etenkin jäsen tmoilta. Siitähän tässä on kyse...;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En ole hirveästi kirjoitellut tuon kaltaista. Enkä myöskään sitä, että olisi hirveästi vastaankaan. Joskin, jos ammattiliitot yrittävät tehdä itsestään neljättä valtiomahtia, niin sitten on...
Meinas tirahtaa pissat housuun kun tämän luin.:D:D:D

Kun on hoitajat, AKT, elintarviketyöntekijät tai vaikka kaupan myyjät menossa lakkoon, niin 2 vakio nillittäjää löytyy aina tältä forumilta. Terijoennomi ja Pietari.:ahem::ahem::ahem:

Otahan nyt kuppi kaffetta välillä... Ihan vaan että olisit hereillä etkä täysin muistikatkoisena zombiena.:eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Meinas tirahtaa pissat housuun kun tämän luin.:D:D:D

Kun on hoitajat, AKT, elintarviketyöntekijät tai vaikka kaupan myyjät menossa lakkoon, niin 2 vakio nillittäjää löytyy aina tältä forumilta. Terijoennomi ja Pietari.:ahem::ahem::ahem:

Otahan nyt kuppi kaffetta välillä... Ihan vaan että olisit hereillä etkä täysin muistikatkoisena zombiena.:eek:
No missä olen kirjoittanut:
"ihan on paskoja/kommareitten hoomma/ mä oon niin vitun paljon parempi kun te muut, että mä kato neuvottelen ihan ite mun työ sopimukset"
Ai ei löydy. En ihmettele. :D

Vastustan yleensäkin ottaen lakkoja - aina. Väärä tapa vaikuttaa nykyaikana.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En ole myöskään minkään puolueen jäsen saatikka, njotta olisin kvartaalitalouden johtajia. ;)

Kuka tässä nyt väittää taas kerran ja mitä? :D Itse olen kertonut oman näkemykseni...se, eikä jps:n tai joidenkin muidenkaan näkemys ei tunnu kuitenkaan kelpaavan. Hirveää tuputtamista (arveluttavin perusteluin) etenkin jäsen tmoilta. Siitähän tässä on kyse...;)
Kaikki sinne yhteiseen pakkiin kusee, sitä minä olin sanomassa.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Aissaatana, nyt tuli virhe! :mad_old:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No missä olen kirjoittanut:

Ai ei löydy. En ihmettele. :D

Vastustan yleensäkin ottaen lakkoja - aina. Väärä tapa vaikuttaa nykyaikana.
Sähän julistat tota ihan joka paikassa. Susta suorastaan huokuu tuo kaikki välinpitämättömyys muita kohtaan.

Minä minä minä minä minä, kaikki mulle, olen paras ja tiedän kaiken :D:D


Susta ilemisesti paras tapa vaikuttaa olis ottaa suikkiin.. samalla kun karvanen patruuna kipeää selkään :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sähän julistat tota ihan joka paikassa. Susta suorastaan huokuu tuo kaikki välinpitämättömyys muita kohtaan.
Sun mielestä kaikki, jotka eivät kuulu ammattiliittoon ovat sosiopaatteja?

Toisaalta olisi oiva parannuskeino psykopaateille, sosiopaateille yms persoonallisuushäiriösille liittää ne ammattiliittoon, johan tokenevat.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Sun mielestä kaikki, jotka eivät kuulu ammattiliittoon ovat sosiopaatteja?
Eivät toki.

Mutta tyyliin "aivan turha paska/vitun lakkoilijat" puhuvat henkilöt, joilla ei ole asioista sen parempaa tietoa, ovat aivan turhia.

Niin turhia.
 
Ylös