Mihin amattiliittoon kuulut?

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Nih?

  • Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL

    Äänet: 2 3,0%
  • Palvelualojen ammattiliitto PAM

    Äänet: 4 6,0%
  • Metallityöväen Liitto

    Äänet: 1 1,5%
  • Tehy

    Äänet: 1 1,5%
  • Toimihenkilöunioni TU

    Äänet: 3 4,5%
  • Opetusalan Ammattijärjestö OAJ

    Äänet: 1 1,5%
  • Rakennusliitto

    Äänet: 2 3,0%
  • Tekniikan Akateemisten Liitto TEK

    Äänet: 9 13,4%
  • Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty

    Äänet: 1 1,5%
  • Uusi Insinööriliitto

    Äänet: 2 3,0%
  • Pardia

    Äänet: 1 1,5%
  • Joku muu

    Äänet: 14 20,9%
  • En kuulu ammattiliittoon

    Äänet: 26 38,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    67

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sähän julistat tota ihan joka paikassa. Susta suorastaan huokuu tuo kaikki välinpitämättömyys muita kohtaan.

Minä minä minä minä minä, kaikki mulle, olen paras ja tiedän kaiken :D:D


Susta ilemisesti paras tapa vaikuttaa olis ottaa suikkiin.. samalla kun karvanen patruuna kipeää selkään :thumbup:
Olen ilmoittanut, että en kuulu ammattiyhdistysliikkeeseen. Ja olen myös kirjoitellut, niistä syistä miksi en kuulu. Perustelut eivät mitä ilmeisemmin kelvaneet sulle. ;)

Eivät toki.

Mutta tyyliin "aivan turha paska/vitun lakkoilijat" puhuvat henkilöt, joilla ei ole asioista sen parempaa tietoa, ovat aivan turhia.

Niin turhia.
Ai, että nyt tästä
ihan on paskoja/kommareitten hoomma/ mä oon niin vitun paljon parempi kun te muut, että mä kato neuvottelen ihan ite mun työ sopimukset
tulikin
"aivan turha paska/vitun lakkoilijat"
:D
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
41 proosenttii ei kuulu ammattiliittoon :eek:


Mielestäni näiltä vois ottaa kesäloman/rahat/37,5 tuntisen viikon/muut lyhennykset/pekkaset/ äitiys/isyys/ ja kaikki muutkin lomat pois.


Surullista.... niin surullista
...ja tästä tuputtamista ja syyllistämisestähän tämä keskustelu alkoi. :thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
...ja tästä tuputtamista ja syyllistämisestähän tämä keskustelu alkoi. :thumbup:
Mitä ihmeen tuputtamista.

Käsittääkseni väitit, että puhun höpöjä, mutta sä taisit olla se joka siellä nyyttäreillä juo ne muiden kaljat :thumbfh:

Miksi ihmeessä sulla on yleensäkin kommentoitavaa tästä asiasta, jos et kerran ammattiliiittoon kuulu. Ihan vaan vahvistaaksesi muillekkin, että olet juuri se, joka haluaa ne rusinat muidenkin pullasta, ja koska olet niin vitun pätevä ja hyvä vai. Vaiko ihan vaan muuten päteäksesi :frank:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Hei ihan tosi

Onko kenenkään mielestä mitään palkansaajan kannalta hyvää asiaa, minkä ammattiyhdistysliike olisi saanut aikaiseksi/ollu asiaan vaikuttamassa ??
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24224
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt olis kyllä tosi traagista, jos olisi elintarvike- ja kuljetusala sekä kaupan kassat lakossa. Kukaan ei tekisi sipsejä ja limpparia eikä kuljettaisi niitä kauppoihin eikä ottaisi rahaa vastaan sipsejä ja limpparia ostavalta asiakkaalta, jolla olisi jo kova kiire takaisin F1-foorumille seuraamaan tätä ketjua. :thumbup:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
meinasin kommentoida tähän toikkiin, mutta totesin sitten että en jaksakaan :nope:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Meinasin vaan vähän "herkutella" avaamalla tän toikin reply-lomakkeen ja sitten vasta ihan viime hetkellä painaa ruksia, mutta osoitinlaite lipesi vahingossa Submit reply napille ja tulin kuin tulinkin kommentoineeksi tähän toikkiin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Aliupseeriliittoon, joka on JHL:n yhteisöjäsenliitto. Laitoin siis ruksin JHL:n ruutuun.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Herkutellaanpa pikkasen :)

Yksi keino parantaa palkkoja ja etuja maassa, jossa ei ole oikeata ammattiyhdistystoimintaa.

Parjattu itsemurhatehdas tuplaa palkat
Apple, Nokia ja kumppanit ovat näköjään aidosti huolestuneet noiden työntekijöiden asemasta. Vai oliskohan sittenkin syynä vaan negatiivinen julkisuus...

Jos tuolla ei olis tapahtunu itsemurhia, niin olisikohan mahtaneet palkat tuplaantua noin nopiasti? Ammattiyhdistysten uudeksi työtaisteluvälineeksi kamikaze-työntekijät?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tuli vastaan tämmönennäinnikkäästi mieli pide kirjoitus eräältä pakinoitsijalta koskien ammatti liittoja:
AY:liike haitaksi vai hyödyksi???

AY:liike hoitaa aina niin että palkat nousevat vaikutuksista välittämättä.

Harva haluaa liiton maksuillaan ylläpitää vasemmistoliiton ja SDP rahoitusta, varsinkin kun liitot yleisesti ottaen tuhoavat suomalaisten yritysten kannattavuuden ja ajavat työn halvempiin maihin esim paperi ja tegnologia teollisuus.

Asian korjaamiseksi suomessa pitäisi alentaa palkkoja noin 15% ja antaa vankeus tuomioita laittomista lakoista.

Samalla siirtyminen tasaveroon 21% ja hyvinvointi yhteiskunnasta siirtyä oma ehtoisilla vakuutuksilla hoidettuun terveyden huoltoon.

Sosiaali etuuksien poisto Alkoholisteilta olisi kanssa toivottava uudistus, sekä rajata sosiaali etuudet yli 250pv työttömänä olleilta varsinkin kun töitä on jos oltaisiin valmiita tinkimään palkoista!!!
 
Ylös