Mikko Maunulan muistoksi

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Minä olen kans mukana, joten privaa vaan minullekin päin!
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Sen verran tapaus pysäytti että följyssä ollaan. Privaa vaan.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Yrittäkää hoitaa niin, että tilisiirrot olisi torstaihin mennessä perillä. Tähän mennessä on tullut maksuja 38:lta. Mun näkemyksen mukaan siis reilulta viideltä hahmolta joille tilinumero on ilmoitettu, puuttuu tuo maksu.

Koska en huomannut mainita, että olisi hyvä laittaa viesti-kenttään nimeä vastaava F1-Forumin nikki, niin en tiedä aivan varmasti kuka on kukin ja minkä nimen laitan addressiin. Oletusarvoisesti laitan F1-Forumin nikin (tuo on helpoin ratkaisu mulle), mutta jos haluatte, niin voin laittaa lisäksi/sen sijaan oikean nimen. Siitä voitte ilmoittaa privalla, mieluiten torstaihin mennessä.

Seuraavilta hahmoilta on tullut maksu 'riittävällä' varmuudella:
EDIT: Lista poistettu tästä, siirretty eri kommenttiin.

Suluissaolevilta on tullut maininta, että on maksettu, mutta vielä ei näy tilillä, tulevat varmasti parin päivän sisällä. Muutama muu on vielä lisäksi, mutta ei ole tullut mainintaa, että olisi maksettu, mutta tulevat varmasti aikanaan.

Kohdistamattomat maksut ovat nyt aika varmasti kohdistettu. Jos olette maksaneet, mutta nimeä ei näy listalla, niin laittakaa privaa.

Jos maksatte ulkomailta tai maksatte myöhemmin, niin kertokaa varmuudeksi kuinka paljon aiotte maksaa, jotta tiedän laittaa omalta tililtä sen verran jo etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tuli mieleen, että PayPal:in kauttakin maksut varmaan onnistuisi, jos satutte olemaan ulkomailla/ei ole suomalaista tiliä. Kyselkää tarkemmin, jos on tarvis.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Uis piru.. jäikö se nyt laittamatta. Tarkastan ja korjaan asian laidan mikäli on tarvis. :thumbfh:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ylen Sankia Priha sanoi:
Uis piru.. jäikö se nyt laittamatta. Tarkastan ja korjaan asian laidan mikäli on tarvis. :thumbfh:
Yks kohdistamaton oli jäljellä ja uskoisin, että se kohdistuu sinuun aika täsmällisesti. Myllis oli myöskin pienen arvauksen takana, mutta luultavasti osui hyvin.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Vellu sanoi:
Myllis oli myöskin pienen arvauksen takana, mutta luultavasti osui hyvin.
Juu, tajusin etta jatin nim.merkin nayttamati, mutta arvaus meni oikein.
Nimikirjaimet siis MM.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Juu, kun oli enää 2 kohdistamatonta jäljellä, niin pikaista perusteellisemmalla googletuksella löytyi niin varmat osumat molempiin, että ei tarvinnut arpoa.. Vähän hämäsi, kun olit laittanut, että hoidat 'viikonlopun aikana' ja kun kävin hetikohta kattomassa, niin siellähän se oli jo tilillä.
 
Ylös