Sue_me sanoi:
Keskittymistä on ilmeisesti häiritty kun toimenpiteitä ei ole tehty tuohon suuntaan. :thumbdown
Riippuu siitä, mikä kaikki katsotaan kilpailua parantavaksi. Täksi kaudeksi tulleista sääntöuudistuksista kierroskaton voisi nähdä tasoittavan voimasuhteita. Tietysti myös yhden rengasvalmistajan, mutta sääntönä se astuu voimaan vasta 2008. Safety Car-sääntö taas poisti kierroksella ohitetut kärkiautojen seasta sotkemasta.
Ensi kaudeksi tulee standardi-ECU ja ajoavut poistuvat.
2009 olisi tulossa push-to-pass ja aerodynamiikkaa tullaan riisumaan ja peesaamista helpottamaan.
Olet sekoittanut termit sattumanvaraisuus ja luotettavuus. Jos kuljettaja ajaa ulos ja keskeyttää, kyseessä on luotettavuusongelma, ei sattumanvaraisuus.
Miellän luotettavuuden enemmän tekniseksi luotettavuudeksi, mutta miksei tietysti kuskin ajovarmuuttakin voi luotettavuudeksi kutsua. Jos kuski työnnetään ulos, kyseessä ei ole luotettavuusongelma. Joka tapauksessa tarkoitin "sattumanvaraisuudella" sitä, että tulokset määräytyvät enemmän keskeytysten perusteella kuin nykyisin. Autojen ja kuskien tasoerojen sijaan.