Millainen näköala työpisteestäsi on?

  • Viestiketjun aloittaja JOC
  • Aloituspäivämäärä

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kuvittelisin, että ikkunanäkymä on työpaikan etupihalle sisääntulorampin suuntaan. Mutta näin kvartaalitalouden aikana ja lomilla ollessani en voi tietää, minkälainen näkymä mun työpisteeltäni on ja missä se on.

Olettaisin kuitenkin, ettei ole vaihtunut...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
JOC sanoi:
Onko sulla oikea työhuonekin olemassa? Eikö "kulkumulkkujen" toimisto olekaan auto?
Siis kotona kotikonttoripiste.

Kohta muuten vaihtuu näköala, kun muutetaan maalle. Ompi poliisin talo sitten näkysällä.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Seinä edessä ja toimistossa on ikkunat verhottu. :yuck:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Thunder sanoi:
Lähes kaikki tupakoivat sisällä, tupakka ei ilmaa pahemmin saastuta kuin se likainen öljy. Sieraimista joutuu aina kaivamaan aavistuksen mustaa, töhnäistä räkää ja se on pahempaa kuin tupakka.
Työpisteestä näkyy jonkun toisen virastotalon seinä. Ei siitä ja sen mielenkiinnosta sen enempää. Thunderin töhnä muistutti nyt junnuvuosista. Silloin vaihtelin Suomen isoimman metallivalimon ilmansuodattimia, kunnes älysin mennä kouluun. Metallipöly tai -puuteri tukki kaikki ihohuokoset. Suihkussa vain ruostui ja muuttui hamilttoniksi. Ainostaan saunassa sai sen hikoilemalla irti ja silloinkin meni lauteet pilalle. Kärsästä ei muuta löytynytkään kuin mustaa töhnää. Ai että se oli ihanaa aikaa.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Edessä näkyypi käytävällä edestaas säntäileviä hahmoja ("akvaariotoimisto" :thumbfh: ), sivulla sekä selän takana pari muuta hahmoa ja ikkuna josta näkyy seittämän kerrosta alempana oleva moottoritie.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ei ikkunoita, tietokone ruutu möllöttää edessäni.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Nyt kävi niin, että tuli työpaikan katosta vettä sisään. Täällä pyörinyt tälläinen kiva kesämyrsku jo monta tuntia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nyt olen kyllä kotona, mutta veikkaan, että työpisteestä on ihan samanlainen näkymä kuin tästä kotikoneen äärestäkin. Vesi valuu ikkunoita pitkin ja Esteröinen häivyttää muut maisemat verhoonsa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Albert Oil sanoi:
Etuvasemmalla on työkämppiksen avonainen rintamus, etuoikealla säleverhon takaa pilkistävä talon kulma.
Täyttä paskaa. 'Työpisteesi' on katu ja sen valaistus on heikohko.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Mulla on peili suoraan tuossa edessa, silla himassahan olen....

Tuossa on screenshottia:

 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Myllis sanoi:
Mulla on peili suoraan tuossa edessa, silla himassahan olen....

Tuossa on screenshottia:

Voi hitto, että säikähdin tuota kuvaa joskus 1998, kun se tulla pölähti postiini.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Työpisteestäni on huima tulevaisuuden näkymä. Joskus pisteestäni näkyy myös melkoisesti perseitä. Harvoin paljaita.
 
Ylös