Albert Oil
Hippi ja juntti
Pikemminkin Laura Voutilaisen tai Pamela Tolan. Tai nuoren Katri-Helenan.jupla sanoi:Toivon mukaan Oiva Lohtanderin näköinen rintamuksen omistaja.
Pikemminkin Laura Voutilaisen tai Pamela Tolan. Tai nuoren Katri-Helenan.jupla sanoi:Toivon mukaan Oiva Lohtanderin näköinen rintamuksen omistaja.
Kundi on photoshopannu!. Mä oon nähny sut livenä ja oikeesti oot paljon rumempi :thumbdownMyllis sanoi:Mulla on peili suoraan tuossa edessa, silla himassahan olen....
Tuossa on screenshottia:
Pari hammasta lisasin ja yritin varittaa silmat samanvarisiks.OoPee sanoi:Kundi on photoshopannu!. Mä oon nähny sut livenä ja oikeesti oot paljon rumempi :thumbdown
Etka lahtenyt sitten treffeille vaikka kuinka vonkasin...Olga sanoi:Voi hitto, että säikähdin tuota kuvaa joskus 1998, kun se tulla pölähti postiini.
Niin ja "ajoit" partas Normalaistihan se roikkuu vähintään napaan saakka.Myllis sanoi:Pari hammasta lisasin ja yritin varittaa silmat samanvarisiks.
Ei se nyt hirveesti muutettu oo...
Arvaappa harmittaako.Myllis sanoi:Etka lahtenyt sitten treffeille vaikka kuinka vonkasin...
Mullakin! Mutta vaan kuusysissä.OoPee sanoi:...tosin tiedoksi, että Mylliksen napa on about nännien korkeudella!
VIHDOINKIN!Captain Howdy sanoi:Toss'on on joku ruotsinkielinen koulu.
Muuten olen betoniseinien ympäröimä.
KÄYTSÄ EBAA????K.Yrjola sanoi:VIHDOINKIN!
En tiennykkään, että sä pelaat potkupalloa Lahdessa? :eek!:Mehe Rienarsuo sanoi:Mullakin! Mutta vaan kuusysissä.
Eli... turpaan tuli.Captain Howdy sanoi:KÄYTSÄ EBAA????
Aiot siis sytyttää suusi palamaan?K.Yrjola sanoi:turpaan tuli.
Miksi toimisi hän lailla omien maneeriesi?Albert Oil sanoi:Aiot siis sytyttää suusi palamaan?
Kostoks.Captain Howdy sanoi:Miksi toimisi hän lailla omien maneeriesi?
Mustakin on ruvennu tuntuun, että mä en tiedä forumilla nykyään mitään.OoPee sanoi:En tiennykkään, että sä pelaat potkupalloa Lahdessa? :eek!: