Milloin juoksit viimeksi?

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Maanantaina. Menin korttelin verran väärään osoitteeseen valmiiksi jo myöhässä tärkeästä tapaamisesta ja asian tajuttuani jouduin juoksemaan kelloa vastaan sen korttelillisen. Juostessani tajusin että v*ttu mä voin näyttää varmaan typerältä palttoossa ravatessa. Meettingissä ajattelin että v*ttu mä näytän typerältä naama punaisena. Kotona tajusin että v*ttu mulla on huono kunto.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Tosiaan... sama ilmiö kuin toteaisi kahdelta yöllä että "huomenna teen sitä ja tätä" vaikka se huominen onkin jo tullut. :idea:
Itsehän teen tätä sen vuoksi, ettei tulisi väärinkäsityksiä. Ihmiset kun puhuvat usein "huomisesta" vaikka vuorokausi olisi jo vaihtunut.
 

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
Tänään varmaan. Kyl sitä joka päivä tulee juostuu

Perkele aina painan Quote nappia
 
Viimeksi muokattu:

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12580
Sijainti
Sivulla viisi
Maanantaina kirjastoreissulla ehdin edetä suojatiellä muutaman metrin kun liikennevalo vaihtui punaiseksi. Siitä sitten pieni spurtti tien ylitse.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Eilen juoksin kyttiä karkuun. Öö joo... tähän on hyvä lopettaa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tänään varmaan. Kyl sitä joka päivä tulee juostuu
Peruskuntoa pitäis petrata se on mulle ihan selviö. Auttais varmasti jos juoksisi joka päivä tietty. Palttoossa ja kravatissa joutui juoksemaan sen takia, että kyseessä oli henkilökohtaisesti tärkeä edunvalvontatilaisuus, jossa piti olla edukseen, ei mitenkään muuten. Henkilökohtainen valmistautuminen meni tosiaan ihan v*tuksi kun ensin saapuu väärään osoitteeseen, ja sitten siihen oikeaan naama punaisena melkein paniikissa. Peruskunto olisi varmasti pelastanut kasvot aika hyvin tuollaiselta korttelijuoksun äärettömältä rasitukselta.
 
Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Pillun perässä juoksin taas tänään mutta se ehti karata "jälleen kerran!" :thumbfh:
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Maanantaina, ehtiäkseni metroon. Seuraavan kerran varmaan ylihuomenna.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eilen. Sählymatsi. 0+4. Melkein tusina tekopaikkaakin oli, mutta ei. Ei edes moken vermeisiin jäänyt. Oikealta ohi. Vasemmalta ohi. Yli. Tolppa. :jaska:
 
Ylös