lara sanoi:
Runar ottaa sen pyssynsä mukaan ja karaisee prätkällä kattomaan ettei noi poijjaat ala kiusimaan. Saat sit heittää mut kotiin illalla..:ahem: eikö?:ahem:
Ei Ruuna uskalla, kun mun DN 100:n halkaisija on 114,3 mm. Isompi pyssy kuin hällä. Voin kaataa sinut kotiisi ja itse lähteä rauhallisin mielin kotiin tasoittelemaan.
Mutta joo, näin jokin aika sitten sellaista unta, että väänsin putkea ja se taivutuskone taivutti itsensä enemmän kuin 90 astetta, rutisti itsensä ihan solmuun ja muut tuli päivittelemään, että mitä helvettiä minä oikein tein? Sanoin kylmän rauhallisesti, että taivutin 90 asteen kulmaan mutta jostain syystä kone jatkoi taivuttamista enemmän. Sanoin, että tuo henkilö opetti minulle kaiken. Tää henkilö sanoi, että on opettanut muttei ikänä ole opettanut ylittämään sallitun rajan ja kehtasi sanoa, että kuka sulle nämä sepustukset on opettanut, sanoin melko varmasti ja kivenkovan rauhallisena, että sinä itse olet opettanut ja en usko sanallakaan tuohon hömpötykseen ja että näen varmasti valheunta... Kas vain, heräsin kesken sen unen.
Kaatumisista: Kovimmat kaatumiset koin 1998 kun pelasin lentopalloa ja joku keltanokka laittoi jalkansa torjuntatilanteessa verkon puolelle ja putosin pallon iskutilanteesta suoraan sen keltanokan jalan päälle ja taitoin jalkani, sattui niin peevelisti, että olin 3 viikkoa ollut siteet jalassa. Piti varmuuden vuoksi kuvauttaa jalkani, ettei siellä ole tapahtunut enempää loukkaantumista, 1998 sitä ennen olen loukannut kolmesti nilkkani. Rullaluistimien avulla sain vahvistettua nilkat voimakkaammiksi.