Milloin olet viimeksi kaatunut?

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
ja kyllä vanhan kämpän alakerrassa täytyy käydä eli vanhassa stellassa..mikälie nykyisin onkaan.. flemarin ja hesarin kulmassa anyway.:ahem:
Muista ikinä uutta nimee. Hirveetä sakkia siellon aina, hullujenhuonesakkia. Mut jos on jossain toholampisessa baarissa harjotellu niin toimii kun väärä raha.

Pari kertaa kävin viime talvena siellä itekkin härmistelemässä. Sinne pitää mennä aina darrassa. Sieltä löytyy aina joku jollon pahempi krapula kun itellä!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Muista ikinä uutta nimee. Hirveetä sakkia siellon aina, hullujenhuonesakkia. Mut jos on jossain toholampisessa baarissa harjotellu niin toimii kun väärä raha.

Pari kertaa kävin viime talvena siellä itekkin härmistelemässä. Sinne pitää mennä aina darrassa. Sieltä löytyy aina joku jollon pahempi krapula kun itellä!
mä en sinne darrassa uskaltais.. sillonku se tulee niin oma sänkyki pelottaa..:eek:

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
mä en sinne darrassa uskaltais.. sillonku se tulee niin oma sänkyki pelottaa..:eek:
Oma sänkyhän se vasta pelottaakin!

Hirvee darra oli viimeks siellä. Sit siinä oli nuoripari viereisessä pöydässä ja ne tuli istuun seuraksi. Se kundi oli dokannu kaheksan kuukautta putkeen. Sillon mä aattelin että "ei tässä mitään hätää". Ollu kun kaks iltaa itella takana. Ja oisinko ollu laralla just jatkoilla parin pimun kans siinä talossa, eri reissu tosin kyseessä. Nousukiidossa ja just sakkaamassa sillon!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Lara voisi opettaa minua kaatumaan taas?:D Olen kaatunut siinä viimeksi 4 vuotta sitten rullaluistimilla, kun kolahdin pyörätien tunnelin sisällä olevaan "hiekkalinnakkeeseen" ja monta kiloa painava reppu selässä, tuli monta haavaa. Pieni arpi ohimossa muistuttaa turmasta näkyy edelleen. Sen jälkeen en osannut enää kaatua, mutta kaataako Lara minut?:eek:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Thunder sanoi:
Lara voisi opettaa minua kaatumaan taas?:D Olen kaatunut siinä viimeksi 4 vuotta sitten rullaluistimilla, kun kolahdin pyörätien tunnelin sisällä olevaan "hiekkalinnakkeeseen" ja monta kiloa painava reppu selässä, tuli monta haavaa. Pieni arpi ohimossa muistuttaa turmasta näkyy edelleen. Sen jälkeen en osannut enää kaatua, mutta kaataako Lara minut?:eek:
älä nyt säkin! kuka hemmetti tässä lähtee turvaamaan mun selustan jos te kaikki vaan yritätte kaatuilla mun avustuksella?!? :thumbfh:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ottaa sen pyssynsä mukaan ja karaisee prätkällä kattomaan ettei noi poijjaat ala kiusimaan. Saat sit heittää mut kotiin illalla..:ahem: eikö?:ahem:

Thunder

Vihan aiheuttaja
lara sanoi:
Runar ottaa sen pyssynsä mukaan ja karaisee prätkällä kattomaan ettei noi poijjaat ala kiusimaan. Saat sit heittää mut kotiin illalla..:ahem: eikö?:ahem:
Ei Ruuna uskalla, kun mun DN 100:n halkaisija on 114,3 mm. Isompi pyssy kuin hällä. Voin kaataa sinut kotiisi ja itse lähteä rauhallisin mielin kotiin tasoittelemaan.

Mutta joo, näin jokin aika sitten sellaista unta, että väänsin putkea ja se taivutuskone taivutti itsensä enemmän kuin 90 astetta, rutisti itsensä ihan solmuun ja muut tuli päivittelemään, että mitä helvettiä minä oikein tein? Sanoin kylmän rauhallisesti, että taivutin 90 asteen kulmaan mutta jostain syystä kone jatkoi taivuttamista enemmän. Sanoin, että tuo henkilö opetti minulle kaiken. Tää henkilö sanoi, että on opettanut muttei ikänä ole opettanut ylittämään sallitun rajan ja kehtasi sanoa, että kuka sulle nämä sepustukset on opettanut, sanoin melko varmasti ja kivenkovan rauhallisena, että sinä itse olet opettanut ja en usko sanallakaan tuohon hömpötykseen ja että näen varmasti valheunta... Kas vain, heräsin kesken sen unen.

Kaatumisista: Kovimmat kaatumiset koin 1998 kun pelasin lentopalloa ja joku keltanokka laittoi jalkansa torjuntatilanteessa verkon puolelle ja putosin pallon iskutilanteesta suoraan sen keltanokan jalan päälle ja taitoin jalkani, sattui niin peevelisti, että olin 3 viikkoa ollut siteet jalassa. Piti varmuuden vuoksi kuvauttaa jalkani, ettei siellä ole tapahtunut enempää loukkaantumista, 1998 sitä ennen olen loukannut kolmesti nilkkani. Rullaluistimien avulla sain vahvistettua nilkat voimakkaammiksi.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Thunder sanoi:
Ei Ruuna uskalla, kun mun DN 100:n halkaisija on 114,3 mm. Isompi pyssy kuin hällä. Voin kaataa sinut kotiisi ja itse lähteä rauhallisin mielin kotiin tasoittelemaan.
joo mut runar ko tulis mopolla niin se ei jois ja sit se ei uskaltais yrittää
kaataa mua. :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
:thumbup: Lapualle mennessä pitää ehkä kerran tankata.. voin maksaa kyl gasolinot. :frank: näitten herrojen luo katsos en yöksi uskalla jäädä!!!
..jos lupaat ettet jätä mua tienposkeen jos tampereen kohilla simahdan.. :eek!:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
kylla tanaan kallio houkuttais..vahan alko eilen jannittaa et mita jos kaadun kesken mun muuvien!:eek!: ... piru kun taalt on niin pitka!:nope:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Eilen kaaduin koiraa ulkoilluttaessa ja viime sunnuntaina edellisen kerran. Pienet ja aktiiviset koirat on vaarallisia ;)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Puhumattakaan isoista dinosauruksista jotka syö lihaa!
Puhumattakaan knoukkarin ja mehen seurasta jos on nuori nainen..:eek!: niin tai siis nainen...;)

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
Puhumattakaan knoukkarin ja mehen seurasta jos on nuori nainen..:eek!: niin tai siis nainen...;)
Mun seurassa nuori nainen on turvassa kaikelta paitsi omilta ajatuksiltaan. Ja nehän kääntyy nuorella naisella mun seurassa väkisinkin vaaralliksi. :wink:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Mun seurassa nuori nainen on turvassa kaikelta paitsi omilta ajatuksiltaan. Ja nehän kääntyy nuorella naisella mun seurassa väkisinkin vaaralliksi. :wink:
Nuorta naista vai sua kohtaan?:doubtful: