No kivempihan sinne on huudella kun Dompparin omaan perään.Liekkö hukkunut sen hyväperseisen naisen pakaroihin?
No kivempihan sinne on huudella kun Dompparin omaan perään.Liekkö hukkunut sen hyväperseisen naisen pakaroihin?
Ah näitä Jussin nuoruudenmuisteloita. Näitä vois lukea enämpikin.Mua verrattiin tähän laulajaan -80 luvulla ja pillun saanti oli tekussa takuuvarmaa.
Takatukka ja housut oli muodin mukaan, ja kävin myös Norjassa skimbaamassa.
Oi niitä aikoja. Käytin tietysti tilannetta hyväkseni koko varteni mitan. Tulipahan naitua tuolloin!
Toivottavasti eivät ole Hollandiasta lähteneet perään.Minne on kadonnut lara - yksi forumin tähdistön kirkkaimmista?
Katos, poika on oppinu vittuilemaan :thumbup:Ah näitä Jussin nuoruudenmuisteloita. Näitä vois lukea enämpikin.
No kiva kun viestit tulkitaan vittuiluksi silloin kun sitä vähiten yrittää :jaska:Katos, poika on oppinu vittuilemaan :thumbup:
Viimeisimmän postauksen mukaan estämässä koiratappeluita.Minne on kadonnut lara - yksi forumin tähdistön kirkkaimmista?
ja myös hahmot: Jenni ja Väisäskä.Missä lienee hahmo CaPtEeNi ?.
Lohdutuksen sana sulle, joka olet lahjojen yms. perään.Täällä ollaan!! Mie olin joulu lomalla! Ihanaa että ootte kaivanneet!
Mie sain paljon! Ihania lahjoja olivatkin! Joten miksi lohdutat minua kuomaseni, eikö asetelman pitäisi olla nyt toisin päin?Lohdutuksen sana sulle, joka olet lahjojen yms. perään.
Itse sain jouluna vain 2 lahjaa. Puolisolta ja anopilta. Omasta suvusta ei yhtäkään. Ei isältä, siskolta, veljeltä, pojalta ei keltään.:nope: