No kun vinguit kun oli synttärit.Mie sain paljon! Ihania lahjoja olivatkin! Joten miksi lohdutat minua kuomaseni, eikö asetelman pitäisi olla nyt toisin päin?
No kun vinguit kun oli synttärit.Mie sain paljon! Ihania lahjoja olivatkin! Joten miksi lohdutat minua kuomaseni, eikö asetelman pitäisi olla nyt toisin päin?
Tosiaankin. On ollut jo pari viikkoa pois. Olisiko lomalla tai sitten muuten vain kyllästynyt meihin. :dunno:Missäs toikin aloittaja mahtanee olla? Kesän lämpöä paossa pohjoisnavalla?
Suuttunu, kun ei päässy aloittaa Kesäsää 2011 toikkiaTosiaankin. On ollut jo pari viikkoa pois. Olisiko lomalla tai sitten muuten vain kyllästynyt meihin. :dunno:
Tuskin. Ei ne aloitukset taida olla niin tärkeitä.Suuttunu, kun ei päässy aloittaa Kesäsää 2011 toikkia
Yhdyn Il Tempon peräänkuuluttajiin. Mihin on mies kadonnut?Missäs toikin aloittaja mahtanee olla? Kesän lämpöä paossa pohjoisnavalla?
Lienee jonkinlaisella tauolla. Eiköhän se sieltä jossain vaiheessa.Yhdyn Il Tempon peräänkuuluttajiin. Mihin on mies kadonnut?
Samaa olen monena yksinäisenä yönä miettinyt.Missä on lara?
Huhuilin.. katotaan jos suvaitsee ilmoitella itestään.Missä on lara?
Niinpä. Hieman huolettaa kun ei näy, ei kuulu...Missä on lara?
IHANAA LARS!MURUT RAKKAAT IHANAT!
Hengissä ollaan! Pahoittelen kovin poissaoloani.
Tässä nyt vaan on sen verran pään täytettä ja te jotka tiedätte niin tiedätte, että mulla vaatii hieman kovempaa keskittymistä pitää pakka käsissä ilman suurempia mokia. Joten olen nyt hieman laiminlyönyt foorumia karsiessani kaikkia "täytyypä tehdä..." -juttuja.
Noh mutta nyt sitten on uutta ja mullistavaa tiedossa. Kauppa paperit on allekirjoitettu helmikuussa valmistuvasta liiketilasta ja lara on nyklyjään erittäin velkainen nainen. Toivotaan että se asia kääntyy jonain päivänä päälaelleen. Töitä pusken edelleen porvoossa. Kesälomaa vietän elokuussa huimat kaksi viikkoa ja muuten olen edelleen erittäin onnellisesti upean Geren kainalossa. Ja koirakin voi hyvin.
Nyt tuli asiakas. Palaan myöhemmin jatkamaan.
Olette olleet kovasti ajatuksissa hoppanat koposeni! Kiitos tsuhnalle huhuilusta!
Mehe varmaan lähettää Laralle tukun foorumin ohi menneitä linkkejä, jotta Lara voisi tippua tuolilta moneen kertaan.IHANAA LARS!
Kyllähän sulla pakka käsissä pysyy. Paitsi jos se on pakka passeja tai matkalippuja.
Messevä murusein! Sinä se aina jaksat pysyä asian ytimessä.IHANAA LARS!
Kyllähän sulla pakka käsissä pysyy. Paitsi jos se on pakka passeja tai matkalippuja.