OoPee
Nuori ikäisekseen
Keno7 antaa varmasti usein, mutta on siinä silti sen verran pienet kertoimet :dunno:
Onks toi keno7 joku paikallinen jakorasia vai?
Keno7 antaa varmasti usein, mutta on siinä silti sen verran pienet kertoimet :dunno:
Aattele toisille se voi olla ihan totisinta totta. ;D Kannattaa nyt nauttia koska kenties parin vuoden päästä elän makoisaa laiffia carbialla ja sillon tuskin availen tätä sivua enää.
Tuota tummentamaani en ymmärrä. Kaikki kolme sanaa ovat enemmän ja vähemmän mulle tuntemattomia. Laiffia on varmaan lainattu Nykäsen Matilta? Carbialla ja makoisaa ovat kyllä nyt aivan outoja. Sanoja.
Sasi oli joskus muutens kalastelemassa ääniä opiskelijabileiden ravintolajonosta. Jumalauta että hävetti kaikkien osapuolten puolesta kun kaverit rupes häntä tenttaamaan päivän polttavista poliittisista aiheista. Siirryin taka-alalle itkemään.
Itse kerron tapaamisestani Kimmo Sasin kanssa 23.8. herran vuonna 4550.
Tuota tummentamaani en ymmärrä. Kaikki kolme sanaa ovat enemmän ja vähemmän mulle tuntemattomia. Laiffia on varmaan lainattu Nykäsen Matilta? Carbialla ja makoisaa ovat kyllä nyt aivan outoja. Sanoja.
Onks toi keno7 joku paikallinen jakorasia vai?
paskaa läppää joka puolella.
Mä veikkaan että toi on muokattu kuva.
En tiiä merkitseekö enää mitään, ehkä ennen merkitsi, ehkä tulevaisuudessa voi merkitä, katsoo minne päin tie vie.
Mä veikkaan, että toi Lancia on just ajautumassa ulos radalta.