FW08
Registered User of Talent
Voi olla, en jaksanut lukea kuin vähän alkua.Kyseinen toimintamalli tuotiin käsittääkseni ilmi aikaisemmin tässä samassa topikissa.
Voi olla, en jaksanut lukea kuin vähän alkua.Kyseinen toimintamalli tuotiin käsittääkseni ilmi aikaisemmin tässä samassa topikissa.
maradona ja Lugera ovat sama hahmo.Toljota vaan, sut on jo aikaa sitte luokiteltu pervostalkkeriksi eikä mitään isompaa vahinkoa enää tuijottelusta tule.
Edit: Helvetti, luulin vastaavani Lugeralle... Noh
Sori vaan, mutta asia ei ihan näin kyllä ole ystävieni keskuudessa. Tuon Iida-tapauksen selitettyäni täällä saattoi teille tulla vääristynyt mielikuva minusta. Mutta tosiaan, en ole kavereideni keskuudessa "se ihme pervo" tai "pervostalkkeri".sut on jo aikaa sitte luokiteltu pervostalkkeriksi
Edit: Helvetti, luulin vastaavani Lugeralle... Noh
Kait sinä nyt sen tiedät, kun ovat molemmat sun sivunikkejä.maradona ja Lugera ovat sama hahmo.
No sori. Jatkakaa.Sori vaan, mutta asia ei ihan näin kyllä ole ystävieni keskuudessa. Tuon Iida-tapauksen selitettyäni täällä saattaa teille tulla tuollainen mielikuva minusta. Mutta tosiaan, en ole kavereideni keskuudessa "se ihme pervo" tai "pervostalkkeri".
Vaikka tämä onkin Vapaa, mielelläni en enää tällaista paskaa ota vastaan. Kiitos.
:frank:
Mikäs on kansilehti?Kait sinä nyt sen tiedät, kun ovat molemmat sun sivunikkejä.
En epäile.mielelläni en enää tällaista paskaa ota vastaan. Kiitos!
Pitää paikkansa, toisaalta sanaton suostumus on usein kuin veteen piirretty viiva. Toiset oppii sopivuuden rajat nopeammin, toiset hitaammin ja jotkut ei lainkaan.Naisen lantio-persesektori on kirkkaasti väärinkäytetyimpiä ihmisruumiin osia, mutta sovitaanko näin foorumilaisten kesken että sitä ei läimitä, puristella, näykitä tahi muuten käpelöidä ilman että selkeä suostumus on annettu. Se on henkilökohtaista aluetta, perkele. :mad_old:
Mä yritin inistä samaa vuonna 1997 mutta niin vaan edelleen soimaamisein jatkuu. Itkenk' itseni ko. syystä uneen jokäikinen ilta tai toisinaan en jolloin onanoin.Vaikka tämä onkin Vapaa, mielelläni en enää tällaista paskaa ota vastaan. Kiitos!
Kenties sitten on syytä muuttaa lääppimiskäytäntöjä.Vaikka tämä onkin Vapaa, mielelläni en enää tällaista paskaa ota vastaan. Kiitos!
:doubtful:Kenties sitten on syytä muuttaa lääppimiskäytäntöjä.
Varmasti myös niin, mutta mielestäni Lugeralle lohdutuksen sana siinä, että ihan varmasti jokainen foorumisti leimattaisiin yhtä pervoksi jos kaikki kertoisivat yhtä tarkasti kaikki kerrat kun jonkun naisen/miehen kanssa on mennyt jokin asia päin mäntyä. Minä voin ainakin puolestani myöntää, etten ole aina toiminut naista kohtaan tahdikkaasti kuin elokuvissa. Takaiskuista ei vain kannata lannistua, mutta ottaa opikseen kannattaa kyllä. Ja sitten ei kun uutta matoa koukkuun.Kenties sitten on syytä muuttaa lääppimiskäytäntöjä.
Iida ei ollut ikinä mun tähtäimessä. Halusin hänestä vain ystävän. Ja itse asiassa oltiinhan me aika kauan "ystäviä".Ja sitten ei kun uutta matoa koukkuun.
Elokuviakin on kaikenlaisia.Minä voin ainakin puolestani myöntää, etten ole aina toiminut naista kohtaan tahdikkaasti kuin elokuvissa.
Kiekkomiehet tietää, että aina tulee pyrkiä sektoriin. Hyviltä laukaisupaikoilta sektorista tehdään tulosta.Naisen lantio-persesektori on kirkkaasti väärinkäytetyimpiä ihmisruumiin osia, mutta sovitaanko näin foorumilaisten kesken että sitä ei läimitä, puristella, näykitä tahi muuten käpelöidä ilman että selkeä suostumus on annettu. Se on henkilökohtaista aluetta, perkele. :mad_old: