Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Olen harjoitellut niskaotetta jo 45 vuotta.Harjoittele ensin omalla.
Olen harjoitellut niskaotetta jo 45 vuotta.Harjoittele ensin omalla.
Ok. Seuraavaksi voitkin kokeilla tmoin ohjetta ja paloitella lapiolla kymmenen sentin pätkiksi.Olen harjoitellut niskaotetta jo 45 vuotta.
....eli yksi pätkä?!Ok. Seuraavaksi voitkin kokeilla tmoin ohjetta ja paloitella lapiolla kymmenen sentin pätkiksi.
Et näemmä oo sitä niskaotettakaan vielä kunnolla oppinut.....eli yksi pätkä?!
Et näemmä oo sitä niskaotettakaan vielä kunnolla oppinut.
Se on minullakin pieni pelko kun järvissä/lammissa tulee välillä käytyä uimassa.. Luultavasti pidän kuitenkin sellaista meteliä ettei käärme uskalla uida lähelle. Jostain syystä ei kirkkaassakaan vedessä koskaan näe kaloja uidessa vaikka niitä pitäisi olla sielä paljonkin.. Eli kyllä ne luontokappaleet vaan menee pakoon pärskivää ornaria.Ei ole pihassa onneksi koskaan näkynyt. Rappiota olisi se, kun uimassa ollessa huomaisi että vastaan uiskentelee käärme. Hyite
Ootko jotenkin ylpeä tästä aivopierustas?onpas tällä foorumilla paljon luonnonystäviä! kaikilta eläimiltä vaan henki pois....
Sinuna varoisinkin tällaista seuraa, ettet vaan saa vaikutteita.onpas tällä foorumilla paljon luonnonystäviä! kaikilta eläimiltä vaan henki pois....
Arvaamatonta, snakes like that. Ensin on sillai, niinku EI MITÄÄN ja ihan rauhassa siinä luikertaa menemään ja miettii, notta tekiskö jälkikasvulle vaikkapa lasagnee ruoaksi.En mitään... Joskus tosin saatan huitaista lapiolla helvettiin!
Riippuu ihan kehen törmää.Arvaamatonta, snakes like that. Ensin on sillai, niinku EI MITÄÄN ja ihan rauhassa siinä luikertaa menemään ja miettii, notta tekiskö jälkikasvulle vaikkapa lasagnee ruoaksi.
Seuraavassa hetkessä onkin läjähtänyt talon seinään ja korkkarit polkee päälle!
Ei ole kyyl helppoo lain päivänä tänä.
Mene ja tiedä.Kyyn olisi pitänyt antaa mennä.
Millään Micralla ei kyllä kannattaisi yrittääkään :nope:.En osaa sanoa, kun ei tuota omaa pihaa oikein ole. Ajaisin autolla yli, jos se olisi oikein iso. Muuten tuskin mitään.