Miten käy oikeudessa? Voitto kotiin vai karvas tappio?

Örfil

Guest
Toivotan veli Nomin takaisin. En kuitenkaan ole kiinnostunut tästä oikeustapauksesta.

Otetaan jatkossa silti iisimmin: mä, sä ja tmoi!

Räkä ja Savuškininkatu 55 räksyttää minkä räksyttää mutta antaa niiden olla.
Anteeksi kaikki koirat tästä vertauksesta :eek:

Örfil

Guest
Burbille varvastappio!

Paina jo sitä report bad postia ;)

Burb sai exceliin nyt punaisen rivin ;)

Örfil

Guest
Pilu on ollut aina 50 markaa! Ainakin näin oli -90 luvulla torilla hesanstadis!

McRäkä

Banned
Tiedän ilman materiaalejakin että isä on syyllinen jos ja kun Nomi on tullut isäänsä. Jos ei ole syyllinen niin sitten epäilen postimiestä tulemisesta äitiinsä.

Jos jaksaisin niin voisin rekata kakkosnikin ja pyytää matskut vahvistaakseni valistuneen arvaukseni, mutten jaksa. :idea:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tiedän ilman materiaalejakin että isä on syyllinen jos ja kun Nomi on tullut isäänsä. Jos ei ole syyllinen niin sitten epäilen postimiestä tulemisesta äitiinsä.

Jos jaksaisin niin voisin rekata kakkosnikin ja pyytää matskut vahvistaakseni valistuneen arvaukseni, mutten jaksa. :idea:
Jaahas. Jokohan tämä tulkittaisiin henkilökohtaisuuksiin menemiseksi. ;)

Totta kai voin itse päättää kenelle materiaalin, joka on kuitenkin jossakin määrin luottamuksellista + arkaluonteista jaan.

McRäkä

Banned
Jaahas. Jokohan tämä tulkittaisiin henkilökohtaisuuksiin menemiseksi. ;)

Totta kai voin itse päättää kenelle materiaalin, joka on kuitenkin jossakin määrin luottamuksellista + arkaluonteista jaan.
Tulkintakysymys. Vittuiluun on tapana vastata vittuilulla, itepähän aloitit.

Ja jos nyt vakavasti puhutaan niin enpä lähtis tällaisia asioita levittelemään jossain nettifoorumeilla virtuaalitutuille (toki ymmärtäen että ainakin osa on tavattu myös oikeasti). Toisaalta on hienoa että luottoa löytyy ja yhteisö koetaan (pääosin) turvallisena tällaistenkin asioiden käsittelyyn. Toivotaan siis että oikeus voittaa. :)

Örfil

Guest
(toki ymmärtäen että ainakin osa on tavattu myös oikeasti). Toisaalta on hienoa että luottoa löytyy ja yhteisö koetaan (pääosin) turvallisena tällaistenkin asioiden käsittelyyn.
Tässä onkin se Forumistin ja forumistin ero: Forumisti on pääsääntöisesti tavannut toiset ainakin kerran eläessään ja forumisti huutelee puskasta ja aiheuttaa lähinnä eripuraa ja riitaa.
Tässä napsahti pitkä banni, mutta hyvin pystyttiin läpsimään käsiä yhden osapuolen kanssa viikko sitten kun nähtiin forumtilaisuudessa. Itselläni ainakin kivi vierähti rinnalta sen jälkeen :)
[halipusihymiö]

Mieti että kumpi haluat olla jatkossa. Olen itse nähnyt ja kokenut että paljon saa anteeksi täällä töppöilyjä, mutta vähän se kannattaa vastaankin kyllä itse tulla ja olla lakki kiltisti kourassa kun sen paikka tulee.

Olen takuuvarma että jos kerran tulisit johonkin livenä paikalle, kommentit puoleen jos toiseen laimentuisivat takuulla.

Harkitse edes asiaa.

McRäkä

Banned
Voi se Forumistikin huudella puskista ja aiheuttaa eripuraa. Ja voi se forumistikin olla huutelematta.

Lukeeko foorumin säännöissä notta vittuilu on sallittua jos on näyttänyt naamansa julkisesti uhreille? Vai onko tää nyt joku Raasun oma sääntö?