Hyvä!
Voiko vastapuoli valittaa?
Vastapuolella on 7 päivää (tai nyt 6) aikaa valittaa, kunnes tuomio astuu voimaan.''
Ja kiitokset kaikille onnitteluista.
Tähän koko kuvioon liittyy myös kunnan kannanotot, jotka ovat minusta *kiroilua*. Ja tulen ehkä nostamaan julkisen "mekkalan" tästä. Jos tapaus hävittäisiin, varmaankin se alentaisi kynnystä viedä tämä julkisuuteen. No siitä ei siis välttämättä olisi hyötyä "omassa tapauksessa", mutta saattaa olla että jotkut jotka ovat samantyyppisessä tilanteessa välttyisivät tämän tyyppiseltä. (vrt. siis miten kunta asioita perustelee ja käsittelee) Ja muista paineista puhumattakaan, kun sain tietooni että tekijä on mistä on , kesti aika kauan ennen kuin sain nimen tietoon ja pystyin kieltämään kuntaa lähettämästä ko. ihmistä lääkitsemään isääni. Toki voi väittää, että mielikuvitusta saattoi olla vähän liikaakin, mutta ajatelkaapa itse vastaavaa tilannetta...
Kunnan osalta sain vastauksen juuri ennen oikeudenkäyntiä (todisteethan olisi pitänyt olla toimitettuna etukäteen 20.5 mennessä), joten kunnalta saatua selvistystä ei hyödynnetty oikeudessa. Minulle tuosta tuli sellaista tietoa, joka selvensi hiukan asioita. Tekijä oli mm. käynyt viran puolesta isäni luona noin 15 kertaa ja vieläpä 6.2 ja 9.2 (toisin sanoen sen jälkeen, kun rikosilmoitus oli tehty ja tuohon 9.2 liittyi muutakin mitä dokumentista oli luettavissa...) Henkilö irtisanoutui tai irtisanottiin 28.2 ja koska nimi tuli tietoon noin puolessa välissä helmikuuta saattaa olla, että irtisanottiin. Kunnan selvityksessä tuota ei lukenut suoraan. Lisäksi henkilö toimii ihan eri alalla nyt. Edit: Ja piti/pitää siis tyytyä kunnan vastaukseen ja jättää ajatukset mm. tapauksen julkistamisesta.
Ja kun ihmettelin linkin dokumentista niitä numeroita, joista oli soitettu, niin kyseessä oli nimenomaan tekijä (joka jutteli mm. lääkityksestä, edunvalvonnasta ja tästä rikostapauksesta). Tyyppi ei kuitenkaan siis kertonut minulle 6.2 olleensa itse se jonka takia rikosilmoitus oli tehty....ja toimi pdf kuvatulla tavalla.
Eikä sillä ollut ihan kaikki muumit laaksossa muutenkaan....