Melinda
Sponsored by Sam
Komppaan kyllä Mossea kun mainitsi taannoin että mellu on hyvä keskustelija.
Keskustelijana Melinda on luokkaa panisin. Panisin.
Mäkin tykkään teistä. <3
Keskustelijana Melinda on luokkaa panisin. Panisin.
Arvostan toki rakentavaa palautetta, mutta mä olen itse asiassa saanut elämässäni niin paljon päinvastaista palautetta omasta ilmaisutyylistäni (myös muilta kuin Mosselta), etten vielä yhden poikkeavan mielipiteen takia ole valmis tekemään kauhean radikaaleja muutoksia. Jos sulla on antaa konkreettisia vinkkejä, niin voin ottaa ne harkintaan.
Mäkin tykkään teistä. <3
Olen sulava. Suussa sulava.
Stay as you are.
Eikä suinkaan ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi, olkootkin että ymmärän, jos näin tapahtui. Sori.
Mieluummin panisin (siis keskusteluyhteydessä) Mellua, kuin Oopeeta. Joten valitsen minäkin Mellun.
Hyvä, ettet kirjoittanut sitä. Sehän ois ollut tosi epäkorrektia.Tähän väliin olisi varmasti äärettömän epäkorrektia todeta, että itse panisin ihan missä yhteydessä tahansa mieluummin Mellua kuin OoPeeta, mutta tämä nyt olisi ehkä viimeisimpkiä kommentteja, joita tässä kiristyneessä tilanteessa olisi soveliasta todeta, joten jätän moiset kirjoittamatta.
Siitä on kymmenen vuotta, ehkä olen saanut jo sen anteeksi.
Vaikka varmaan pitäisi panna, varsinkin jos olisi eri sukupuolta, koska voisi ehkä luoda uuden populaation.
Eikös Obelix ole naimisissa? Ethän sä voi panna!
Tästä päästäänkin oivasti raamis -toikkiin eli miten sukurutsainen lisääntyminen oikein kävisi päinsä?
Tästä päästäänkin oivasti raamis -toikkiin eli miten sukurutsainen lisääntyminen oikein kävisi päinsä?
Panemisesta tuli mieleen, että kun on näitä hassunhauskoja kujeilijoita, jotka sanoo toiselle että en panis sua vaikka oisit viimeinen ihminen maapallolla.
Täällä näköjään on käynnissä kisa, jossa kilpaillaan valkoisin hansikkain varustautuneena siitä, että kuka sanoo kiertävimmin, sulavimmin, mutta kuitenkin tarkoituksensa riittävän selvästi ilmaisten Melindalle:
"Mitä teet viikonloppuna?"
Tämä viesti ei osallistu kisaan.