Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16900
No ite tykkään yleensä vapaa-ajan viettoon käyttää ihan sinisiä ja hyväsävyisiä farkkuja ja svetaria. Kengät myös tykkään että ne on siistit ja tyylikkäät. Tällä hetkellä olen siirtynyt kesäkenkiini eli timberlandeihin. Aiemmin käytin mustia mutta hienosti kuvioitettuja dockerseja.

 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jokohan Joni on määritetty?

Mulla on yleensä alkkarit ruskealla raidalla.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Pakko sanoa, etta ma en kovin usein mene sanattomaksi mutta nyt ollaan erittain lahella.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Ei tuossa pukeutumisessa mun mielestä ole sen kummemmin vikaa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16900
EI OLE TODELLISTA! Jumalauta naama repee! :D:D:D:D:D

Sä olet Joni universumin hauskin mies. Pahemmin yrittämättä.
Mä kysyn vaan jokapäiväisen elämän yksinkertasia asioita. En ymmärrä mitä hauskaa siinä voi olla? :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jotenkin tulee mopon virittäminen mieleen tuosta kuvakaksikosta..ei siis mopot, mutta se virittäminen.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Eka kuva on siinä mielessä loistava, että ulkona on aivan selvästi pilvistä ja jannu istuu tyhjällä terassilla mustat lasit päässä. Muovituolilla. Ja ottaa kuvat ajastimella.

Eihän tässä muuten, mutta... Ei helvetti. :D

EDIT: Tuo ei muuten voi olla Jonin kämpiltä. Ei voi.
 

Apa_02

Well-known member
Liittynyt
24.4.2001
Viestit
623
Minusta tuossa Jonin viestissä ei ollut mitään hauskaa, mutta nämä jatkokommentit saa lentämään kahvin näppäimistölle ja kuset housuu.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Ma en tieda miten muilla on mutta mulla meni kylla pasmat taysin sekaisin. Tassahan kyseenalaistaa kohta oman paansa. Ei vittu toi voi olla...vai onko?

Taydellinen postaus 10/10. *****
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mua kiinnostais tietää, miten toi pukeutumistyyli vaikuttaa kivesten / kassien koon vaihteluun?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16900
16 vastausta toikissa mutta vasta yhdessä jopa vastaus kysymyksiin. Eipä taida paljoa heruta. :dunno::D
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Jos nyt ihan hakemalla haetaan jotain negatiivista niin kakkoskuvan kuvakulma on vaara. Nayttaa niinkun olis 4 viikon putki alla ja sivukenosta paatellen on saatettu jo loiventaa. Mutta ei hataa koska noilla pohjallisilla seisoo hajympikin mies. Sais tulla vaikka tornado niin Joni seisoo silti kun maailman tolppa pikku nosteessa.
 
Ylös