Balthazar
Luonnollisesti.
Kyllä mä saattaisin vähän järkyttyä, jos joku onnistuis tuikkaamaan Olkiluodon tai Loviisan ydinvoimalan tuleen.
Kyllä siinä oman kodin palaessa varmasti tuhoutuisi ns. korvaamattomia tavaroita, valokuvia, erilaisia muistoja lapsilta, ystäviltä tai maatkoilta. Eihän sellaisten olemassaoloa välttämättä huomaa, mutta sitten kun puuttuu niin ketuttaa vaikkei eses katsoisi härpäkettä kuin kerran vuodessa.Runar ja Kyllikki sanoi:Tuskin edes tämän oman kotitalon palaminen. vakuutettuhan tämä on ja tavara ei koskaan ole ollut mulle niin tärkeää.
Juuri näin.jps sanoi:Kyllä siinä oman kodin palaessa varmasti tuhoutuisi ns. korvaamattomia tavaroita, valokuvia, erilaisia muistoja lapsilta, ystäviltä tai maatkoilta. Eihän sellaisten olemassaoloa välttämättä huomaa, mutta sitten kun puuttuu niin ketuttaa vaikkei eses katsoisi härpäkettä kuin kerran vuodessa.
Jos vaikka olis reissussa ollu koko perheen kanssa ja kotiin palatessa huomaisi talon palaneen, niin voisi siinä hiukkasen harmitella, ennenkuin reippaana tuumais, kyllähän noita taloja tässä maassa riittää. Iloinen voi olla myös talon palamisen työllistävistä vaikutuksista rakentamiseen, huonekalutehtaille yms, tuohan se taas pikkusysäyksen kansantalouden kasvulle.OoPee sanoi:Juuri näin.
Lisäksi tohon tulee melkosella varmuudella semmonen kevyehkö shokkireaktiokin. Mä tai joku mun perheenjäsenhän olisin voinnu olla vaikka siellä sisällä...
Sellaset moon hukannut lukemattomissa muutoissa ja eri paikoissa asuminen seurauksen aikoja sitten muutenkinjps sanoi:Kyllä siinä oman kodin palaessa varmasti tuhoutuisi ns. korvaamattomia tavaroita, valokuvia, erilaisia muistoja lapsilta, ystäviltä tai maatkoilta. Eihän sellaisten olemassaoloa välttämättä huomaa, mutta sitten kun puuttuu niin ketuttaa vaikkei eses katsoisi härpäkettä kuin kerran vuodessa.
:ahem:Miguel sanoi:En ilosta itke, en surusta itse, jos itken, itken muuten vaan. :thumbup:
vai pelkkää ilosta itkemistä?Formulanomi sanoi::ahem:
Jaskattu polli VAI tarkoittaako Jaska pelkkää surusta itkemistä ?
niimpäOoPee sanoi:World Trade Center, NY
Meinasin pistää saman, mutta ajattelin säästää tän toikin hassuttelulta. :ahem:Banaani sanoi:Asiasta toiseen, joku saisi polttaa Kuopion Anttilan. Tosin se betonihirviö ei taida helpolla syttyä. :thumbfh:
Sama sama.Jacques sanoi:sama.. jos ei tule henkilövahinkoja, niin samantekevää sinänsä sellaiselle jolle palanut rakennus ei vaikuttanut esim. ansiotuloihin tms..
Vastasin joku muu, mikä. Ja kyllähän se ois koti, työpaikka, vanhempien koti sektorilla.
MINUSTA taas tuntuu, että RIIHIMÄELLÄ voisi polttaa jotain.Moe Szyslak sanoi:Meinasin pistää saman, mutta ajattelin säästää tän toikin hassuttelulta. :ahem:
Mutta nyt kun vauhtiin päästiin, niin Alavan kirkon vai pitäiskö sanoa Alavan PIRUNTORJUNTABUNKKERIN vois tuikata kanssa roihuihin.
Tämä tontin sais vissiin Hampurista 1€ hintaan... ehtona vain, että toi pieni bunkeri pitäisi ostajan myös purkaa.Moe Szyslak sanoi::Mutta nyt kun vauhtiin päästiin, niin Alavan kirkon vai pitäiskö sanoa Alavan PIRUNTORJUNTABUNKKERIN vois tuikata kanssa roihuihin.
Onko tolle purkamiselle joku aikaraja? Vois vaikka ostaakin. Kun Toisessa Maailmassa ei ole aikaa, niin se raja ei koskaan ylity. Toisaalta ei täällä ole rahaakaan, joten ei voi paljon mitään ostella.Zetor sanoi:Tämä tontin sais vissiin Hampurista 1€ hintaan... ehtona vain, että toi pieni bunkeri pitäisi ostajan myös purkaa.
Persaukisille ei tipu lisäinfoa. :frank:AJ sanoi:Toisaalta ei täällä ole rahaakaan, joten ei voi paljon mitään ostella.