Albert Oil
Hippi ja juntti
Zandvoort, Ahvenisto ja Goodwood.
Tyhmää, että FIA ei salli kovin suuria vaihteluita ratakierroksen pituudessa. Vaihteen vuoksi olisi joskus kiva nähdä jotain 40 sekuntin tai kolmen minuutin kierroksia.Lacuna on liian lyhyt ykkösille.Kierros kestäisi varmaan 55 sekunttia ja milloin viimeksi näin lyhyt rata on ollut F1:ssä?
Tuo Motegi olisi tosi mahtava jos jostain kohtaa yhdistettäisiin ovaali tuohon "normaaliin" rataan.
Zandvoort, Ahvenisto ja Goodwood.
:yuck:Brands Hatch
:yuck:zolder olisi kiva nähdä
Rataahan se siellä laittaa kuntoon, mutta vain DTM tasoiseksi eikä F1...Toisaalta onhan siellä Itävallassa yks lajin mahtimies joka omistaa kaks tallia ja kenellä varmasti on pätäkkää laittaa raha kuntoon, mutta hän ei taida olla kiinnostunut asiasta.
^Viesti viime vuodelta, joten nyt siellä on sitten ehditty jo ajaa: http://www.youtube.com/watch?v=r3DsMS5yPF4Rataahan se siellä laittaa kuntoon, mutta vain DTM tasoiseksi eikä F1...
Minun tietääkseni sinne laitettiin sellaiset uusimman modernisoinnin yhteydessä.Imolan kanssa haluaisin takaisin kalenteriin, tosin Tamburellon saisivat muuttaa takaisin täysillä ajettavaksi, laittasivat muutaman SAFER-vallin niin ei pääsisi kamalasti tuhoa tulemaan. Taatusti on turvallisempi rojauttaa tohon valliin kun raakaan betoniin.
Näin olisi todennäköisesti 94 tehty, jos se olisi ollut mahdollista, mutta kun ei ole, sillä siellä ei ole mahdollisuutta siirtää valleja kun siellä on joki heti radan ulkopuolella.Reunavalleja pitäis siirtää vähintään vähän kauemmas radasta.
Vastataanpa tähän vanhaan.Tyhmää, että FIA ei salli kovin suuria vaihteluita ratakierroksen pituudessa. Vaihteen vuoksi olisi joskus kiva nähdä jotain 40 sekuntin tai kolmen minuutin kierroksia.