Itse perus 40. T. Kokenut duunari![]()
No johan on tarkkaan määritelty pituus38,5 tuntia kun poistettiin pekkaset, ja työpäivä lyheni 7h 42min pituuteen. Reilu vuosi sitten.
No johan on tarkkaan määritelty pituus![]()
Eikös se ihan yhtä tarkkaan ole, kun 8 tuntia, tai 7 h 30 min
Mä veikkaan että kuitenkin teet maksimissaan 37,5h.
(ruokatunteja kun ei lasketa työajaksi, kokenut duunari saattaisi tietää senkin ;-) )
edit. Itsellä tuntimäärä 37,5h/vk
Joo voi olla niin mutta mulla on vielä melkeen tuntia plussaa liukumassa joten mennyt hieman ylitöiksi mutta valitettavasti meidän sopparissa ei makseta ylitöistä palkkaa :/
Silleen ne laskettiin menevän tasan työaikana vrt aiempaan jolloin pekkasia kertyi. mutta 7h + 30-40min tuo (työpäivä) käytännössä onno lähinnä toi 42min hymyilytti![]()
Silleen ne laskettiin menevän tasan työaikana vrt aiempaan jolloin pekkasia kertyi. mutta 7h + 30-40min tuo (työpäivä) käytännössä on![]()
En tarkemmin tiedä (ei liikaa jaksa kiinnostaa). En vaan pidä talvilomia nyt putkeen, vaan pitkin vuotta siellä täällä päivän, kun tarvis.oliko toi pekkasten poistaminen millä tapaa toteutettu? vaihdettiinko TES:iä vai miten?
En tarkemmin tiedä (ei liikaa jaksa kiinnostaa). En vaan pidä talvilomia nyt putkeen, vaan pitkin vuotta siellä täällä päivän, kun tarvis.
Kesälomaahan meillä on 5vk, ja talvilomaa 2vk / vuosi.