Nähtyä

Makkonen

Guest
kouvotsvoni sanoi:
FIN-8 rekkarinen limusiini näkyi Oulussa jonkun hotellin edustalla. Vois ostaa pois kuleksimasta.
:thumbup: :thumbup:
MB E270 CDI Limousine, W211-korityyppi, taksi nro 8 / Oulu (Taksi Limousine Autoilija Antti Tarvainen, Finnairin ajossa

Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Näin joku aika sitten taksin, joka ajoi Turkuun. Se oli viininpunainen Jaguar.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Paleface oli selvästi ruokaostoksilla viereisellä S-marketilla. Siellä tuntuvat käyvän kaikki Amin Asikaisesta ja Ace17:eitsemästätoista lähtien.

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Thunder sanoi:
Näin joku aika sitten taksin, joka ajoi Turkuun. Se oli viininpunainen Jaguar.
Kuinka pitkään jouduit seuraamaan sitä, jotta varmistuit siitä, että auto todellakin meni turkuun saakka?

Örfil

Guest
Tästä olen jo useasti maininnut, mutta näin Elviksen 2004 Karusellin terassilla. Kukaan ei edes hätkähtänyt, niin luonnollista se oli! Olen aika varma että E. Aaron P. asuu tätä nykyä inkoknito stadissa...

burb

.
Jussi sanoi:
Tästä olen jo useasti maininnut, mutta näin Elviksen 2004 Karusellin terassilla. Kukaan ei edes hätkähtänyt, niin luonnollista se oli! Olen aika varma että E. Aaron P. asuu tätä nykyä inkoknito stadissa...
Entinen musiikinopettaja kertoi että Elvis on maanviljelijänä Puolangalla.
Varma tieto.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jussi sanoi:
Se oli K.Yrjola, varma tieto.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
-Perjantaina oli Tampereen Sokoksen elintarvikeosastolla Mary Lynn "24:n Chloe" Rajskub. Osti herkkusieniä ja nähdäkseni pastatarvikkeita ja näytti yhtä tympeältä kuin yleensä. Olikohan jotain meneillään? Tarvitsiko Jack Bauer champpiooneja terroristien pysäyttämiseen?

-Sunnuntaina Hämeenkadun Grand Star Caféssa, tuolla mööteistäänkin surullisenkuuluisassa mestassa, oli formulakisaa viereisessä pöydässä katsomassa Lewis Hamilton! Kovasti tilaili lonkeroa siinä ja silmät kiiluen katseli kilpa-autoilua. Tuntui kovasti tykkäävän, kun Ferrareilla ei kulkenut.

Örfil

Guest
Alppu puhuu palturia: L Hamilton oli Pirkkalan ABC:llä tuohon aikaan pelaamassa hedelmäpeliä ja viis (5) veisasi koko kisasta!

Knoukka

Well-known member
Nälkää. Pari tuntia sitten Varesnevan suorilla.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Maakotka ja pesä. Toivottavasti saa olla rauhassa paikallisilta ja pesiä rauhassa Sisä-Savolaisessa metsässä.

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
21 joutsenta kelluttelemassa Pyhäjärven rantavedessä Lempäälän ja Vesilahden puolivälissä. On ne vaan kauniin uljaita sivekkäitä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kc4197 sanoi:
21 joutsenta kelluttelemassa Pyhäjärven rantavedessä Lempäälän ja Vesilahden puolivälissä. On ne vaan kauniin uljaita sivekkäitä.
Ei Lempäälä tai Vesilahti ole lähelläkään Pyhäjärveä.