kouvotsvoni
Banjottu
Anni Sinnemäki kävi kirjastossa lainailemassa jotain.
:thumbup: :thumbup:kouvotsvoni sanoi:FIN-8 rekkarinen limusiini näkyi Oulussa jonkun hotellin edustalla. Vois ostaa pois kuleksimasta.
Kuinka pitkään jouduit seuraamaan sitä, jotta varmistuit siitä, että auto todellakin meni turkuun saakka?Thunder sanoi:Näin joku aika sitten taksin, joka ajoi Turkuun. Se oli viininpunainen Jaguar.
Entinen musiikinopettaja kertoi että Elvis on maanviljelijänä Puolangalla.Jussi sanoi:Tästä olen jo useasti maininnut, mutta näin Elviksen 2004 Karusellin terassilla. Kukaan ei edes hätkähtänyt, niin luonnollista se oli! Olen aika varma että E. Aaron P. asuu tätä nykyä inkoknito stadissa...
Se oli K.Yrjola, varma tieto.Jussi sanoi:Tästä olen jo useasti maininnut, mutta näin Elviksen 2004 Karusellin terassilla. Kukaan ei edes hätkähtänyt, niin luonnollista se oli! Olen aika varma että E. Aaron P. asuu tätä nykyä inkoknito stadissa...
Ei Lempäälä tai Vesilahti ole lähelläkään Pyhäjärveä.kc4197 sanoi:21 joutsenta kelluttelemassa Pyhäjärven rantavedessä Lempäälän ja Vesilahden puolivälissä. On ne vaan kauniin uljaita sivekkäitä.