Naiset

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Miehelle Ikea-reissuun täytyy antaa ainakin viikon ennakkovaroitus, että pystyy henkisesti varautumaan siihen helvettiin.
Eihän siinä mitään hätää. Ensin lihaspullukat naamariin. Jälkiruoaksi alakerrasta hodari ja jäätälö. Loppuajan latoo huokeahkoja irtokarkkeja pussukkaan ja maistelee sipsejä maistiaiskulhosta. Hyvin selvittiin!

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Miehelle Ikea-reissuun täytyy antaa ainakin viikon ennakkovaroitus, että pystyy henkisesti varautumaan siihen helvettiin.

Parasta mennä sinne n. 30 minuutin varoajalla ja tyhjällä vatsalla. Siinä on kaikki vaarassa. Aivan kaikki.
Meet syömään Ikean lihapullisia sillä aikaa ku rouva shoppaa.

Minä en Ikeassa käy, joten tiedä sitten millaista siellä on rouvan kanssa olla.

Ovat menossa 2 viikon päästä taas.

burb

.
Onko Bull "Jari" Mentulan ruumiinrakenne semmonen lihaspullukka?

Örfil

Guest
Onhan Ikeassa myös valaisinosasto, jossa riittää LED -polttimoissa aina tutkittavaa.

Jäätelö ja hodari on must -juba. Tosin nyt vain jäätelö nykyään, koska MINÄHÄN EN SYÖ LIHAA, KUULITTEKO!

Örfil

Guest
No mutta kyllähän esim. uutta kotia tai remontoitua huonetta on kiva sisustaa, sen verran sisutushomoa löytyy jokaisen sisältä, arvelen?

Lisäksi Ikean hintataso vastaa duunarin palkkatasoa ja Ambomaan huonekalujen lapsisorvaajat ja sademetsien hakkaajat saavat osansa ökyrikkaiden länsimaiden massista.

Vai ollaanko sitä Kruunukalusteen vakioasiakkaita?

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Taas mennään.
Kuvan kaunis blondi osoitti kiinnostustaan suurehkossa yöravintolassa. Join paukkuja hänen suunsa kautta. Kiihottavaa. Tissit puristuivat nyrkkejäni vasten. Kun takkeja haettiin narikasta, selvisi etten ollut ainoa. Toinenkin mies oli illan aikana isketty.
Halusi molemmat. Tällä toisella miehellä oli paikka. Naisella ei. Päätin vetäytyä. Ajatus lähteä täysin vieraan miehenkörilään kotiin kolmen kimppaan tuntui vieraalta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Taas mennään.
Kuvan kaunis blondi osoitti kiinnostustaan suurehkossa yöravintolassa. Join paukkuja hänen suunsa kautta. Kiihottavaa. Tissit puristuivat nyrkkejäni vasten. Kun takkeja haettiin narikasta, selvisi etten ollut ainoa. Toinenkin mies oli illan aikana isketty.
Halusi molemmat. Tällä toisella miehellä oli paikka. Naisella ei. Päätin vetäytyä. Ajatus lähteä täysin vieraan miehenkörilään kotiin kolmen kimppaan tuntui vieraalta.
Jos se oli Troy?
Oli kyllä eilen omituisin alkoholipitoinen ilta mitä vähään aikaan. Kutsuttiin kylään, ryypättiin viskiä jä seurusteltiin ja jutusteliin aivan normaalisti. Siis minä ja tämä pariskunta. Kolmestaan. Joku kutina näiden kahden välillä alkoi kuitenkin ja kaveri riisui naisensa alasti keskellä olohuonetta. Kehuskeli siinä sitten vaimonsa kroppaa ja lutkutti tissiä. Ja vinkkaili että tulepas sinäkin.

No ei, ei, ei! Mulla ei ole yhtään pokkaa tai mielenkiintoa tuollaisiin kuvioihin. Tämä on nyt toinen kerta kun näin kävi. Kyllä minä tiedän että nämä ihmiset ovat melkoisia himonussijoita molemmat, mutta huonohan se on koputella sellaiselle ovelle jolta ei saa vastausta. Sen ensimmäisen kerran olisi pitänyt jo kertoa.

Ihan ok kumminkin. Soittelin taksin vaivaantuneen olon jälkeen ja läksin kotiin. Kyllä me vielä morjestellaan tulvaisuudessakin, ei siinä mitään, hupinsa kullakin. Mutta tämä ei ollut minun hupini. Hieman outo fiilis tuosta nyt jäi silti.

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
No morjesta poteroon.
Tilanne: Kikkailin kahden naisen kanssa. Toinen näistä oli virallinen avovaimo. Toinen rakastajatar. Eihän se länsimaisen moraalikäsityksen mukaan ole mistään kotoisin. Se.
Viime perjantaina ilmoitin jalkavaimolle että nyt se on ohi. Oikeasti. Sivusuhde.
Asiaa ei ottanut hyvin hän. Ei ottanut. Hyvin.

No niin.

Meni mielenkiintoiseksi. Tämä isotissinen seksin jumalatar, entinen missi, sekosi. Juoruili kaiken tyttäreni äidille. Syyt lienevät ilmeiset tai sitten eivät.

No nythän on niin, että tämä entiseni, tyttäreni äiti, on mielenterveydeltään hieman heikolla tolalla. Käynyt toipumassa mielisairaalassakin.

1 + 1. Paska on tuulettimessa ja kovaa. Yhteishuoltajuus on katkolla.

On turha todeta, että tyttären aikana en ole juonut. Naissotkuistani ei tyttären tarvitse tietää eikä tiedäkään.
Joo. Olen mokannut. Nyt on vaan minimoitava vahingot.

Tässä voi käydä hyvin, hyivn synkästi.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Nyt tuli ymmärrys miksi naiset haastaa niin usein riitaa. Ne haluaa hyötyä siitä.

Martina kertoo haastattelussa häpeilemättä myös rahan roolista suhteessaan. Hän myöntää suoraan, että nauttii miehensä antamista lahjoista ja rahasta.
- Stefan hyvittelee riitojamme rahalla. Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun. Minuun tällainen lepyttelykeino toimii. Olen tullut melko pihiksi omien rahojeni suhteen.
- Onhan naisesta ihanaa päästä shoppailemaan miehen rahoilla! Joka väittää muuta, todennäköisesti valehtelee. Stefan tietää, että minut saa lepytettyä rahalla.
Eikä Martinalle tuota vaikeuksia myöntää, että miehen varakkuudella on merkitystä parisuhteessa.
- Materia ei tuo onnea, eikä se korvaa huonoa parisuhdetta. Annan kuitenkin joitakin asioita helpommin anteeksi varakkaalle miehelle, joka tuo rahaa perheelleen, kuin toimettomalle tyhjätaskulle.