Naiset

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Onhan naisesta ihanaa päästä shoppailemaan miehen rahoilla! Joka väittää muuta, todennäköisesti valehtelee.
Min Tissis sitte "todennäköisesti valehtelee". Perkele, pelkästään yhden oluen tarjoominen sille on taistelu..

No, noi Martinan horinat voi jättää omaan arvoonsa. Olihan jo julkisuuteen ponnahtaessaan selvä, ettei ole kaikki inkkarit kanootissa hällä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Eräs Martinan hyvin tunteva kaverini kehuu, miten on niin ihana ihminen hän ja että julkisuudessa hänet on sangen väärin ymmärretty.
Enpä menisi nyt ihan takuuseen tuostakaan.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Eräs Martinan hyvin tunteva kaverini kehuu, miten on niin ihana ihminen hän ja että julkisuudessa hänet on sangen väärin ymmärretty.
Enpä menisi nyt ihan takuuseen tuostakaan.
On se, usko nyt jo perkele.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eräs Martinan hyvin tunteva kaverini kehuu, miten on niin ihana ihminen hän ja että julkisuudessa hänet on sangen väärin ymmärretty.
Enpä menisi nyt ihan takuuseen tuostakaan.
Ihminen voi olla kuinkakin ihana, mutta ihanakin ihminen voi olla yksinkertaisesti tyhmä kuin vasemman jalan suksen side.

T: nimim. "Jusban".. eiku "Kokemusta on"
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Täytyy muuten sanoa, että pelikonsoleita pelaavat naiset ovat kyllä jumalan lahja. Mulla on vain hyviä kokemuksia - heistä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Täytyy muuten sanoa, että pelikonsoleita pelaavat naiset ovat kyllä jumalan lahja. Mulla on vain hyviä kokemuksia - heistä.
En ole ikinä tavannut pelikonsoleita pelaavaa naista. Pelikonsoleita pelaavat lapset, ja isät lasten kanssa. Ei tulisi itse koskaan mieleen yksin, ilman lasta, käynnistää sellaista helvetinkonetta.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2195
En ole ikinä tavannut pelikonsoleita pelaavaa naista. Pelikonsoleita pelaavat lapset, ja isät lasten kanssa. Ei tulisi itse koskaan mieleen yksin, ilman lasta, käynnistää sellaista helvetinkonetta.
Pelikoneiden äärellä ajanvietto on just parasta; vähän olutta ja esim. änäriä, niin ei vapaailta voisi kulua rattoisammin.

E: Astuinkohan ansaan nyt?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Bimbon haluava mies ottaa elätettäväkseen bimbon.
Kukin voi sitten olla mielensä mukaan mieltä miehestä joka haluaa bimbon..
Nimenomaan, mieshän tossa hölmö on. Ehkä sillä on varaa siihen. Todennäköisesti vaihtaa jossain vaiheessa nuorempaan.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
En ole ikinä tavannut pelikonsoleita pelaavaa naista. Pelikonsoleita pelaavat lapset, ja isät lasten kanssa. Ei tulisi itse koskaan mieleen yksin, ilman lasta, käynnistää sellaista helvetinkonetta.
Nämä (mun tuntemat) neidit olivat joskus samassa työpaikassa. Heidän pahin paheensa oli mielestäni ehdottomasti WoWin pelaaminen. Se jos mikä vie yöunet ja terveyden.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
En ole ikinä tavannut pelikonsoleita pelaavaa naista. Pelikonsoleita pelaavat lapset, ja isät lasten kanssa. Ei tulisi itse koskaan mieleen yksin, ilman lasta, käynnistää sellaista helvetinkonetta.
Se että sinä et ole nähnyt heitä ei tarkoita ettei heitä olisi. :) Itse olen pelannut pelikonsoleita, en tosin hetkeen, mutta olen pelannut. Olen siis nainen. :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En ole ikinä tavannut pelikonsoleita pelaavaa naista. Pelikonsoleita pelaavat lapset, ja isät lasten kanssa. Ei tulisi itse koskaan mieleen yksin, ilman lasta, käynnistää sellaista helvetinkonetta.
Juu. Sama koskee tietokoneita. En pitkällä tikullakaan semmosiin helvetin koneisiin koske.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eipä ole tullut hetkeen pelailtua konsolilla/tietsikalla. Ei siksi, ettei kiinnosta vaan siksi, että on muuta tekemistä sen verran paljon.

Tai no, netin rahapelejä on tullut pelailtua jonkun verran.
 
Ylös