Naiset

Örfil

Guest
Intialainen autonvalmistaja sponssaa uusintaversion suomalaiselokuvasta Lovemilla

Tatamilla.

vook
 

Örfil

Guest
"Ei ole rahaa ja siksi ei naistakaan" selitys bongattu. Olisi mielenkiintoista kuulla forumin naisjaoston mielipide tähän asiaan.

Mutta asiaan: onhan tuo vastakkaisen sukupuolen tarjonnan puute varmaan yksi syy, että pikkupaikkakunnat kuihtuvat. Monen muun syyn ohella tietysti. Tai ainakin seuraus.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Yksi plus-sarakkeeseen kirjattava asia akattomuudessa on, että voi raapia kutiavaa selkäänsä spagettikauhalla ilman että kukaan menettää siitä mielenrauhansa.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Yksi plus-sarakkeeseen kirjattava asia akattomuudessa on, että voi raapia kutiavaa selkäänsä spagettikauhalla ilman että kukaan menettää siitä mielenrauhansa.
Menetin mielenrauhani ihan jo lukemalla moisesta toiminnasta. :dunno:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onkohan mulla spagetikauhaa? Vai tuleeko mistä tahansa kauhasta spagettikauha jos sillä lappaa spagetsua?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mulla on spagettikauha. Saat burb tulla raapimaan sillä itseäsi koska vain.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Mun muija alkaa hermostua vasta siinä vaiheessa jos raaputtelen spagettikauhalla persettäni ja/tai muniani. Ei ne kaikki oo ihan tiukkapipoja.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Onko perimääsi lorahtanut T-Rexin eturaajojen koodi vai miksi tarvitset spagettikauhaa munien raaputteluun?
 

Örfil

Guest
Tein aamulla ihmiskokeen. Kutitti selkää ja kaavin sitä tarkoituksella keittiössä soppakauhalla, kun vaimo hiippaili aamupalalle.

"Hyvää ruokahalua" oli ainoa kommentti. Ei tuosta nyt hullua hurskaammaksi tullut ja mitään lopullisia johtopäätöksiä vielä tästä kokeesta voi tehdä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tein aamulla ihmiskokeen. Pukeuduin Örfilin vaimoksi, menin keittiöönsä ja sanoinkin jotain.

Örfil vain hinkkasi itseään ja hihitteli sekopäisesti. Ei tuosta nyt hullua hurskaammaksi tullut ja mitään lopullisia johtopäätöksiä vielä tästä kokeesta voi tehdä.
 
Ylös