Antsa Rieppo
Well-known member
Miksi ne pelaa pelejä?Miksi naiset käyttävät meikkejä ja hajuvesiä?
- Koska ovat rumia ja haisevat pahalle.
Ei ole liveseuraa???
Miksi ne pelaa pelejä?Miksi naiset käyttävät meikkejä ja hajuvesiä?
- Koska ovat rumia ja haisevat pahalle.
Ja miks miehillä ei ole liveseuraa?Miksi ne pelaa pelejä?
Ei ole liveseuraa???
Sittenhän minäkin olen :frown:Itse olen pelannut pelikonsoleita, en tosin hetkeen, mutta olen pelannut. Olen siis nainen.
Eikös se ole nyt vapailla markkinoilla, että anna palaa vaan. Siis mikäli itse olet vapaa.Arto Nybergin ohjelmassa oli Kirsi Salo. Seksikäs nainen. Ja varmaankin just sellainen, joka kuohitsee miehen viiltävän tehokkaasti, jos sille päälle sattuu.
Moon pitäny tapoinani kehua aina naisten ulkonäköä kysyttäessä (ja joskus muutenkin) - varmuuden vuoksi, mut kai se on jatkossa oltava tarkkana myös näissä.Toisen ihmisen paino ei kerta kaikkiaan kuulu ohikulkijoille. Sitä ei pidä kommentoida kenenkään, ei edes ystävän tai kumppanin, ellei ihminen itse pyydä. Ja jos pyytää, kannattaa miettiä melko tarkkaan, mitä vastaa.
Vaatekaupan sovituskoppien luona kuullaan usein keskustelua, joka kulkee jotenkin tähän tapaan. ”Apua, näytän tässä tosi lihavalta!” ”Etkä näytä, näytät hyvältä!”
Tarkoitus on kai olla kohtelias, mutta samalla vastaaja tulee kertoneeksi, että lihava ei muka voi näyttää hyvältä.
Ei kai siinä, kunhan ilmoitat asian sitten tuolla Hankintoja-otsikossa.Pitäsköhän yrittää hankkia jonkinlainen nainen? Mielipiteitä?
Tmoin ja joukahasmaisen naisen kohtaamisessa kipinöisi ainakin.Pitäsköhän yrittää hankkia joukahaisen nainen? Mielipiteitä?
Ei. Jos oma mielenterveys kiinnostaa.Pitäsköhän yrittää hankkia jonkinlainen nainen? Mielipiteitä?