Captain Howdy
Well-known member
Punatukkaisen kun ottaa, niin ei voi mennä vikaan.
Logiikatkin on aivan hyviä. Ne on kyllä kivoja ne naiset!
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=724648&postcount=40Captain Howdy sanoi:Punatukkaisen kun ottaa, niin ei voi mennä vikaan.
:ahem: :ahem: :ahem:Formulanomi sanoi:Raivoikkain ?
Riisuin sukkahousuni ja yritin pitää niitä suun edessä samalla kun yritin puhua pari oktaavia normaalia korkeammalta, mutta ne perkeleet huomas silti :nope:Ei kannattaisi (sittenkään! ) soitella kyllähän ne heti äänestä kuulee, että taas on joku nelikymppinen hankkimassa tietoja johonkin toisarvoiseen jarna-keskusteluun.
Juu oli kans aika hyvin sanottu.ps. Vellulta asiaa tosta Nestlestä.
:ahem: :thumbup:Matxi sanoi:Pelastitte mun toikin.![]()
Toisaalta täällähän on ollut jo paljon naisten logiikkaa esillä ja oikein käytössäkin!Moe Szyslak sanoi::ahem: :thumbup:
Kai sä nyt ymmärrät, että se on mahdotonta, jopa sulle?!OoPee sanoi:Riisuin sukkahousuni ja yritin pitää niitä suun edessä samalla kun yritin puhua pari oktaavia normaalia korkeammalta, mutta ne perkeleet huomas silti :nope:
Älä mene paariin naisten kanssa!kouvotsvoni sanoi:Naiset haluaa lähteä baarista, minä en. Se on tyhmyyttäni.
Minä tahdon lähdon lähteä baarista, nainen ei. Se on tyhmyyttäni.
Kummin tahansa, niin saat haukut :alppu:
Eihän se ollut osannut. Toisekseen kukin asettaa itse kritterit milloin osaa milloin ei, lisäksi kokeessa mitataan miten osasit koehetkellä asiat - ei sitä tuntuuko sinusta siltä osaatko.Teemu-84 sanoi:. Sitten oli ilmoitustaulun tulosliuskan mukaan saanut kolmosen, paras arvosana 5.
Eli, mihin tuolla poikien sumuttamisella pyritään ja mitä hyötyä tytöt tuolla luulevat saavansa?![]()
Eihän se osannut, jos se ei kerran vitosta saanut. EDIT: HIDAS!Teemu-84 sanoi:Seuraavaa tiedustelisin foorumin naisilta, kuka tahansa saa teistä vastata.
Yläasteella ja lukiossa yhtenään ilmeni tätä että jos tytöiltä pojat kyseli ennen jotain koetta että osaavatko he nyt niin juu ei, ei osata.. Kuitenkin aina saivat tytöt sitten hyviä numeroita. Tässä yhdeltä naispuoliselta kaverilta kysyin ennen fysikaalisen kemian labrojen tenttiä että osaako se, niin ei se osaa.. Sitten oli ilmoitustaulun tulosliuskan mukaan saanut kolmosen, paras arvosana 5.
Eli, mihin tuolla poikien sumuttamisella pyritään ja mitä hyötyä tytöt tuolla luulevat saavansa?![]()
Juuei, hiton vaikea tentti muuten oli..jps sanoi:Eihän se ollut osannut.
Oletko nainen?NotShee sanoi:En minäkään osannut lukion yhteiskuntaopin kurssin (Suomen asioita käsitteli) asioista juuri mitään. Sain kokeesta silti ysin tai kympin (en muista), koska onnistuin vastaamaan kahteen esseeseen: "Hallituksen muodostus" ja "Eduskunnan tehtävät". Nämä asiat satuin osaamaan ihan yleistiedolla. :thumbup:
Mutta en olekaan (toivottavasti) nainen.
^Melissa sanoi:Jos myöntäisin osaavani, sekä rehentelisin taidoillani