Ehkä mä olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta mun mielestä tästä boikotoinnista ja sen syistä saa hyvinkin helposti sen käsityksen, että Nestlen ei ylipäätään pitäis tyrkyttää tuotteitaan kehitysmaihin, ei edes ilmaiseksi, joten kaipa asia on sitten niin, että niitä likaisen veden tappamia lapsia ei olis kuollu yhtään, jos Nestle olis pysytelly taustalla.Vellu sanoi:Jos Nestle olisi mennyt konkkaan boikotin seurauksena, niin eipä olisi ollut äidinmaidonkorviketta edes puhtaaseen veteen, ei ilmaiseksi eikä rahalla, ei Nestlen itsensä lahjoittamana, eikä avustusjärjestöjen kautta. Ja kuinka paljon sen jälkeen olisi ollut kuolleita lapsia ja kenen syy tuo olisi ollut?
Sellainen kuva mullekin tästä on tullut.OoPee sanoi:Ehkä mä olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta mun mielestä tästä boikotoinnista ja sen syistä saa hyvinkin helposti sen käsityksen, että Nestlen ei ylipäätään pitäis tyrkyttää tuotteitaan kehitysmaihin, ei edes ilmaiseksi, joten kaipa asia on sitten niin, että niitä likaisen veden tappamia lapsia ei olis kuollu yhtään, jos Nestle olis pysytelly taustalla.
KnowHow sanoi:Ja viisikymppinen Marjatta. Tsiisus mikä sakki.
Aika jännittävää miten naisten logiikasta päästään lyhyessä ajassa globalisaatiokeskusteluun. Ei se miesten logiikkakaan näköjään ihan aukotonta ole.Vellu sanoi:Sellainen kuva mullekin tästä on tullut.
Pitäköön tunkkinsa!
"K.Yrjola sanoi:Aika jännittävää miten naisten logiikasta päästään lyhyessä ajassa globalisaatiokeskusteluun. Ei se miesten logiikkakaan näköjään ihan aukotonta ole.
Mutta huomaa, vain 'ikään kuin'. Se ei siis oikeesti lähde mihinkään lomalle.KnowHow sanoi:"
Siinä vaiheessa kun logiikka astuu kehiin järki ikään kuin lähtee lomalle."
Descartes.
Olen lomalla, et voi mitään!K.Yrjola sanoi:Mutta huomaa, vain 'ikään kuin'. Se ei siis oikeesti lähde mihinkään lomalle.
Hyvin kirjoitettu. :thumbup:Juskanen sanoi:Ja mun reaktion käsititte ilmeisen väärin. Sori Oopee, toi sun kommentti oli aika nolo. Kyse oli siitä, että mä en oikeasti jaksa jankata tästä asiasta. Enkä tajua, miksi teidän pitää heittää mutua tänne, kun faktat on jokaisen kiinnostuneen saatavilla. Imetys- ja äidinmaitojutut on oikeasti eräs niistä harvoista asioista, joihin olen perehtynyt. Tylsää lukea mutujuttuja aiheesta.
päinvastoin kuin te viiskymppiset!Formulanomi sanoi:Hyvin kirjoitettu. :thumbup:
Oopeen olisi kannattunut soittaa johonkin tai vähintäänkin googlettaa.
Nelikymppiset on just tollaisia mutuilijoita. Perkeleen kalkkikset.
Just niin, me sentään tiedetään mistä kirjoitetaan.jaska sanoi:päinvastoin kuin te viiskymppiset!
Soitinhan mä, mutta arvaa mitä siellä sanottiin ja minkälaisin äänenpainoin?Formulanomi sanoi:Hyvin kirjoitettu. :thumbup:
Oopeen olisi kannattunut soittaa johonkin tai vähintäänkin googlettaa.
Nelikymppiset on just tollaisia mutuilijoita. Perkeleen kalkkikset.
Yksi viaton sivulause, josta seurasi viaton kysymys. Rönsyilee.K.Yrjola sanoi:Aika jännittävää miten naisten logiikasta päästään lyhyessä ajassa globalisaatiokeskusteluun. Ei se miesten logiikkakaan näköjään ihan aukotonta ole.
Vitut mä mitään ulalla ole. FM lukee ratiossa notta... :mad_old:Formulanomi sanoi:Just niin, me sentään tiedetään mistä kirjoitetaan.
Mutta noi 40-kymppiset ukonrahjakkaat ovat ihan ulalla.
Musta tuntuu (Moe Szyslak sanoi:Vitut mä mitään ulalla ole. FM lukee ratiossa notta... :mad_old:
Raivoikkain ? Ei kannattaisi (sittenkään! ) soitella kyllähän ne heti äänestä kuulee, että taas on joku nelikymppinen hankkimassa tietoja johonkin toisarvoiseen jarna-keskusteluun.OoPee sanoi:Soitinhan mä, mutta arvaa mitä siellä sanottiin ja minkälaisin äänenpainoin?![]()
Aikamoinen tunnustus viiskymppiseltä Marjatalta!Formulanomi sanoi:Musta tuntuu ()
![]()
Tänks, I guessFormulanomi sanoi:Raivoikkain ? Ei kannattaisi (sittenkään! ) soitella kyllähän ne heti äänestä kuulee, että taas on joku nelikymppinen hankkimassa tietoja johonkin toisarvoiseen jarna-keskusteluun.
ps. Vellulta asiaa tosta Nestlestä.