Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
No ei kai se ole koskaan ollut mikään salaisuus että yks mun parhaista kavereista on lääkäri? Hänestä on aiemminkin ollut juttua monasti.Jacques sanoi:Why I'm not surprised?![]()
![]()
![]()
No ei kai se ole koskaan ollut mikään salaisuus että yks mun parhaista kavereista on lääkäri? Hänestä on aiemminkin ollut juttua monasti.Jacques sanoi:Why I'm not surprised?![]()
![]()
![]()
patriot sanoi:Onhan tää hauskaa. Kaikella kunnioituksella Runar, mutta eiköhän imettäjä tiedä nämä sinua paremmin. Onko se nyt niin vaikea myöntää ettei kaikkea tiedä?
Kiitos! Juon olutta nyt!DFiaA sanoi:Ota banaania:
![]()
...ja kuten on ainakin livesätissä tullut ilmi, on vieläpä motoristi.Runar ja Kyllikki sanoi:No ei kai se ole koskaan ollut mikään salaisuus että yks mun parhaista kavereista on lääkäri? Hänestä on aiemminkin ollut juttua monasti.
Runar ja Kyllikki sanoi:No ei kai se ole koskaan ollut mikään salaisuus että yks mun parhaista kavereista on lääkäri? Hänestä on aiemminkin ollut juttua monasti.
Eiks oo Chiquitaa? (Niitä pitäis kuulema boikotoida)DFiaA sanoi:Ota banaania:
![]()
Juskanen sanoi:Ja Nestlen synneistä voi lukea vaikka Wikipediasta, jossa asia lienee esitetty suht' kiihkottomasti.
Kellog's puuttuu? Vaiko mikäkö? Minä oon jo ihan väsy.fakotti sanoi:Näkyypä olevan tuossa Wikipedian boikotoitavien tuotteiden listassa virheitä (ainakin yhden löysin).
Nordfilet http://www.nordfilet.dk/ ei ole Nestlen firmoja.Juskanen sanoi:Kellog's puuttuu? Vaiko mikäkö? Minä oon jo ihan väsy.
:tongue:Runar ja Kyllikki sanoi:No ei kai se ole koskaan ollut mikään salaisuus että yks mun parhaista kavereista on lääkäri? Hänestä on aiemminkin ollut juttua monasti.
Mutta eikös Kellog'sit ole? Vai muitanko ihan väärin? Sama se, ne ainoat suomalaiset renkulamurot on muksun suosikkeja kuitenkinfakotti sanoi:Nordfilet http://www.nordfilet.dk/ ei ole Nestlen firmoja.
Joskus on parempi ottaa kuppi reilun kaupan kahvia ja nauttia jarnasta.Sam sanoi:Nyt taidan jättää edelleen sanomatta mitään...
...piti sitten tämän verran kuitenkin taas suutansa aukoa:nope:
Anteeksi![]()
-edit-
vielä sen verran, että ihan näin niinkuin yleisesti tähän keskusteluun eikä ollenkaan viimeiseen kommenttiin![]()
NIIN JA MÄ OON PETTYNY ETTEI KUKAAN SANONU MITÄÄN, VAIKKA TOSSA JACQUESIN LINKISSÄ NÄKYY MUN TISSI!!!Sam sanoi:Nyt taidan jättää edelleen sanomatta mitään...
...piti sitten tämän verran kuitenkin taas suutansa aukoa:nope:
Anteeksi![]()
-edit-
vielä sen verran, että ihan näin niinkuin yleisesti tähän keskusteluun eikä ollenkaan viimeiseen kommenttiin![]()
Ja tämä taas liittyy minuun mitenJuskanen sanoi:NIIN JA MÄ OON PETTYNY ETTEI KUKAAN SANONU MITÄÄN, VAIKKA TOSSA JACQUESIN LINKISSÄ NÄKYY MUN TISSI!!!
Sun avattaren hahmolla on tissinmuotoinen pää.Sam sanoi:Ja tämä taas liittyy minuun miten![]()
![]()
![]()
Saattaa johtua siitä että sun tissit näyttää olevan jo tarkoituksenmukaisessa käytössä.Juskanen sanoi:NIIN JA MÄ OON PETTYNY ETTEI KUKAAN SANONU MITÄÄN, VAIKKA TOSSA JACQUESIN LINKISSÄ NÄKYY MUN TISSI!!!
Niin no mä sanoin mielipiteeni tuosta sun nelikymppisiin äijiin kohdistuneesta kommentista ihan täällä, missä sullakin on mahdollisuus lukea se, eikä niin että ryhtyisin huutelemaan susta selän takana. Kumpi sitten lienee nolompaa, sitä voi kukin mielessään pohtia.Juskanen sanoi:Rautalankaa:
Äiti on niin köyhä ja aliravittu, että häneltä ei tule maitoa, mutta hänellä on silti varaa ostaa korviketta ja puhdasta vettä, johon se jauhe sekoitetaan? Kenes logiikkaa tää on, kun naisen logiikalla toi ei ole mahdollista. Jos äiti kuivuu pahasti, niin se voi vaikuttaa maidontuotantoon. Mutta jos äidille ei riitä juomavettä, niin mihin se korvikejauhe sit sekoitetaan? Selittäkää arvon herrat, kiitos.
Ja mun reaktion käsititte ilmeisen väärin. Sori Oopee, toi sun kommentti oli aika nolo. Kyse oli siitä, että mä en oikeasti jaksa jankata tästä asiasta. Enkä tajua, miksi teidän pitää heittää mutua tänne, kun faktat on jokaisen kiinnostuneen saatavilla. Imetys- ja äidinmaitojutut on oikeasti eräs niistä harvoista asioista, joihin olen perehtynyt. Tylsää lukea mutujuttuja aiheesta.
Tää mun osalta tästä. Ei oo sellanen päivä, että jaksaisin näitä.
Niin kestääkin, ei kai sitäkään ole kukaan (tai ainakaan minä) kiistänyt vaan pikemminkin oli kyse siitä, että ovatkohan nuo netissä esitetyt "faktat", ne kun aivan noin yksiselitteisiä saatikka edes kaikinpuolin tosiakaan. En yhtään epäile, etteikö Nestleen puolelta olisi mahdollisesti toimittu väärinkin, mutta epäilen, ettei ehkä sittenkään ihan siinä mittakaavassa saatikka niin organisoidusti ja systemaattisesti kuin tietyt piirit mielellään antavat ymmärtää.Mr Natural sanoi:Mun mielestä Juskasen logiikka kestää hyvin päivänvalon ja tuo Nestlé-kritiikki ainakin noiden Wikipedia-tietojen pohjalta on oikeutettua.